Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Park yapmasını bilmeyenlere yaptırım yok mu? Yetkililer uyuyor mu?

Park yapmasını bilmeyenlere yaptırım yok mu? Yetkililer uyuyor mu?
    5 Aralık 2023

    Park yapmasını bilmeyenlere yaptırım yok mu? Yetkililer uyuyor mu? ...

    Park yapmasını bilmeyenlere yaptırım yok mu? Yetkililer uyuyor mu?Park yapmasını bilmeyenlere yaptırım yok mu? Yetkililer uyuyor mu?

          Park yapmasını bilmeyenlere yaptırım yok mu? Yetkililer uyuyor mu?      

          Bugün iş çıkışı evime gitmek için, Tabaklar Mahallesi, Şenel Sokak ile Gövem Sokak'ın kesiştiği dört yol ağzından geçiyordum, ancak kesişen iki sokağın üç köşesine, kavşağa araçlar park etmiş, bir kaç manevra ile dönebildim. Olağanüstü bir durumda, itfaiye, ambulans, polis aracı nasıl geçer diye düşüne düşüne yoluma devam ettim. Yetkililerden çözüm bulmalarını rica ediyorum.

    • bükü18 Aralık 2023 . 16:19

      Trafik Polisleri arada bir denetim yapsa sokak aralarında, yada bir watsahp hattı paylaşsınlar çekip gönderelim ceza yazsınlar. Bakalım bir daha oluyor mu? en azından biraz azalır :))
    • Sodyum Benzoat6 Aralık 2023 . 22:05

      Haberci adam diyor ki; ambulans, itfaiye, polis geçemeyecek, acilen tedbir alınsın, bazı kıt beyinliler de, "yok kamyon döndürüm, yok bilmem ne" Çözüm için uğraşın, katma değerli yorumlar yapın, problemin çözümüne bir faydanız olsun.
    • belediye6 Aralık 2023 . 11:45

      Adama haksızlık yapmayı kamyonu olosaydı tam kapatacaktı arabasının boyu tam kapatmaya yetmemiş.
    • cesago6 Aralık 2023 . 10:45

      bende o sokakta oturuyorum öncelikle haklısınız park problemi ciddi boyutta. ben birşeye takıldım manevra yaptım dönemedim demişsiniz. fatma hatundan aşağıya doğru inerken sola dönmek istediyseniz ters yön dönemezsiniz !! yok yukarı doğru çıkıyordum diyorsanız yine ters yön çıkamazsınız!! diğer seçeneklerde de bir arkadaş demiş kamyon döndürürüm bencede :)
    • Cöle6 Aralık 2023 . 08:58

      Birisi oradaki park sorununu şikayetini fotoları ile dile getirir, birisi az önce ben ordan kamyonla döndüm, senin şöferliğin zayıf der. Canım Türkiyem..
    • ats26 Aralık 2023 . 08:41

      Ben oradan kamyon döndürürüm arkadaşım. Tek derdimiz bu olsun. Her şeyi kafaya takma. Karaciğere zarar. Madem her şeyi çok biliyorsun, çağır trafiği halletsin.
    • Alaaddin Yılar6 Aralık 2023 . 01:20

      Herşeyi bilen(bildiğini sanan), yaptığı herşeyin kabul göreceğini zanneden ortadoğu kafasından kurtulmalıyız. İstediğin her yere aracını bırakıp gidemezsin. Evindeki lavabo değilse, kafana göre tüküremezsin. Ben yaptım oldu diyemezsin. Vallahi ayıp, billahi ayıp. Hoş sohbet ve muhabbetle.
    • Etilci Zabıta Başı5 Aralık 2023 . 23:30

      Pazarda insanlar tekme tokat zabıtalar kayıp, Motorlu araç trafiğine kapalı caddede motosikletler vızır vızır ama zabıtalardan ses yok, kaldırımlar işgal altında fakat zabtalar İzzetBaysal caddesinde tornete biniyor... Hasılı çek şarabı rakıyı al soluğu fatma hatunda.