Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Doğru bir işimiz olmayacak mı?

Doğru bir işimiz olmayacak mı?
    28 Aralık 2023

    Doğru bir işimiz olmayacak mı? Yeni yapılmış belediye iş merkezi ...

    Doğru bir işimiz olmayacak mı?

    Doğru bir işimiz olmayacak mı?

    Yeni yapılmış belediye iş merkezi binası.

    Yeni yapılmış bitmiş daha bina kullanılmaya başlamadan hilti ile kırılıyor.

    Belli ki yeniden yapılacak herhalde!

    Bolu Belediyesi'nin hiçbir işi doğru olamayacak mı?

    20 seneden beri yap-boz oynanıyor bu memlekette.

    Kimin parasıyla?

    Tabii ki bizim, Bolu halkının parasıyla.

    Yazık, çoookk yazıkkkk!

    Fotoğraf Belediye Teras Kafe'den çekilmiştir.

    • Vatandaş 30 Aralık 2023 . 07:37

      İŞİNİZE GELMİYOR TABİ CEMAATÇİLER TÜRK MİLLİYETÇİSİ SÖZÜN ERİ VATAN EVLATLARI
    • Zübeyde Hanım Camii29 Aralık 2023 . 11:06

      Zübeyde Hanım camisi için şu ana kadar ne kadar TL harcandı Bu camiyi yapan mütahit, denetleyen belediye mühendisleri , yetkililer kime hesap verdi Hesap vermek yerine ödüllendirildiler mi Vatandaşın parasını harcamak bu kadar kolay mı Kim size cami yapın dedi Diyanetin yeterince bütçesi yok mu Cami yapmak belediyenin görevi mi Seçim öncesi camide bir açılış daha mı yapacaksınız
    • cesago29 Aralık 2023 . 10:45

      Deveye sormuşlar neren eğri diye. Dev de demiş ki nerem doğru. Bizim Bolu Belediyesi de aynen deve gibi heryeri bozuk işlerle dolu
    • Bolulu29 Aralık 2023 . 10:31

      Halkın parasının iş bilmezlik ile kaybedilmesi hırsızlığın bir başka anlamıdır . Yani buda bir hırsızlıktır aslında . Kendi paranı nasıl harcarsan harca bizi ilgilendirmez orada harcanan para BOLU halkının parasıdır o parayı saçamazsın millete .
    • İnşaat29 Aralık 2023 . 07:00

      Sadece işmerkezi olsa iyi zübeyde hanım camiinin önünden geçende bu rezilliği görüyordur on kere açıldı kapandı cami iş merkez desen hala inşaat sürüyor bu adamlara güvenip oy verirsen böyle olur işte paralarımız kimlerin cebinde
    • Ham. Hum28 Aralık 2023 . 21:27

      P inşaatın gizli taşeronu kim bi araştırın akrabası müdür byn kim o genç ne zaman müteahhit olmuş bi sorun
    • ADİLCE28 Aralık 2023 . 16:12

      tanju sen bunların vebalini ödeyemiyeceksin!!!!!!!!!
    • Cöle28 Aralık 2023 . 13:53

      Yapan belediye, onaylayan belediye, mührü basan belediye. Bişey diyemezsin. Başkası olsa kök söktürürler..
    • Kıbrısçık'lı 57'l28 Aralık 2023 . 13:45

      BU dönem ( 5 yıldır) sakin, uzak ve gözle görülmeyen mahalle cadde - sokak araları hep böyle.
    • Bolulu28 Aralık 2023 . 13:05

      AY projeleri devam beton, Bolu. herkes inşaattan nemalandığı için bir Allah 'ın kulu da bu işler yanlış demiyor. Tabi ben başka birşey diyorum, inşaat süreçleri zaten eminimki denetlenmiyordur. CHP Bolu örgütleri Siz ne diye varsınız, denetlesenize. Özür ya Sizlerde nemalanan gruptansınız, özür dilerim, ayıp ettim. Zaten o kadar bina oralara sokulmamalıydı. Şımarık nesiller, Beton doldurdunuz güzelim memleketi.
    • vatandaş28 Aralık 2023 . 10:45

      en azından iş tesliminden önce yapılıyor