Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Tak-Sök Belediyeciliği !

Tak-Sök Belediyeciliği !
    6 Ocak 2024

    Tak-Sök Belediyeciliği ! Kasım ayının başında iş merkezlerinin arasına ...

    Tak-Sök Belediyeciliği !Tak-Sök Belediyeciliği !Tak-Sök Belediyeciliği !

          Tak-Sök Belediyeciliği !      

           Kasım ayının başında iş merkezlerinin arasına kondurulan ve Atatürk resmini kapatan çelik köprü duvarları kıra kıra kaldırılmış.. Plansız iş yapmanın karşılığı yine şantiyeye atılan ve hurdaya ayrılan binlerce liralık köprü ve beton duvarlar oldu..

    • öz bolu12 Ocak 2024 . 17:27

      sağlık mahellesi dodurga caddesi çağsunun olduğu cadde yeni yapıldı bakın bakalım kaç tane yama var kaç tane çökme var bunların başındaki kişi ne zaman bunların hesabını verecek çok merak ediyorum
    • Özel sektör çalışanı9 Ocak 2024 . 12:03

      Bolu belediyesinde en yüksek maaş 74 bin 473 TL, en düşük maaş 31 bin 713 TL olarak açıklandı Tanju Özcan seçime yakın çalışanların oyunu almak için belediye kaynaklarını kullanıyor Tamam emekçinin yanındayız Ama özel sektörle belediye arasında bu kadar uçurum olması doğru mu Kendi özel şirketi olsa çalışanlarına yine bu maaşı verir miydi Seçimden sonra şu, otopark, emlak vergisi vb zamlarla vatandaş olarak belediye çalışanlarının maaşını ödemek için çalışırız hep birlikte Özel sektörde asgari ücrete çalışmak zorunda kalan mühendisler varken şu şartlarda tabi herkes belediyeye girmeye çalışır Özel sektörde çalışanlardan daha farklı ne yapıyor ne üretiyorsunuz Eğer bu maaşlar bizim vergimizle ödeniyorsa çalışanı denetleyeceksiniz Siz denetlemezseniz vatandaş denetler Bankamatik memuru gibi çalışanlara son verin bizde helal olsun başkana çalışanın arkasında diyelim Ama akşama kadar çay içip mesai dolduran bu maaşı alıyorsa ben bir emekçi olarak sorgularım
    • Sağlıkçı9 Ocak 2024 . 11:31

      Çoluk çocukla böyle olur bu işler.
    • Bilir Kişi8 Ocak 2024 . 11:07

      Meclis üyeleri akbaba gibi rant peşinde.Alamadılar mı birbirlerine hakaret edip kavga derdindeler.Bir ele avuca sığan yapılan iş var ne de yapacak kişi.Ye kürküm ye…
    • Bolulu8 Ocak 2024 . 10:13

      Her yer beton her yer yaptim oldu kaldırımlar oynuyo. Bir taraftan bastınmı insanın üstüne su fışkırtıyor
    • yukarı çarşılı8 Ocak 2024 . 09:49

      Hakikaten neden meclis üyeleri bu konuları gündeme getirmiyor halka bir açıklama yapmıyorlar insan merak ediyor siz mecliste ne için varsınız ha ne için insanın canı sıkılıyor.Bizi sizi süs bitkisi gibi çay için pasta yiyin diye mi oraya seçtik
    • Sedat Oflaz 8 Ocak 2024 . 01:27

      Tak sök ne ki. Ya insan verdiği sözü tutmaz mı. Tutamayacagınız sözleri vermeyin. Yarın seçim var.
    • Sedat Oflaz 8 Ocak 2024 . 01:26

      Bende çok içerdim eskiden. Alkol dokunuyor artık. Diyorum kimse inanmıyor.
    • ADİLCE6 Ocak 2024 . 23:29

      TANJU BELEŞ PARAYI İÇİN SIZLAMADAN KOLAYCA İYİ HARCIYORSUN
    • Esnaf6 Ocak 2024 . 21:23

      Belediyedeki mimar ve mühendislerin diplomatlarına tekrar bakmalarında fayda var.Aldığınız maaşın nesini hak ediyorsunuz bu durumlara zamanında müdahale etmeyecemsinizde
    • Akif6 Ocak 2024 . 20:58

      Arkadaş belediye meclis üyeleri hakikaten bunları neden görüp müdahale etmezler.Görme yada hafıza eksikliğimi var hepsinde.Başkan ve yardımcıları zaten eksi bakiye pozisyonundalari hıştaman yarenler biraz daha uyusınlar
    • lazim degil6 Ocak 2024 . 20:58

      Ne soz verdiyse tam tersini yapti bu adam. Bunlar zeten hep boyledir. Takiyeciler.
    • YAMAN6 Ocak 2024 . 19:10

      Hatadan dönülmüş. çıkardıkları merdiveni nereye taktılar acaba ? yine kime parayı peşkeş çektiler. Bolunun 1 kuruşu benim için önemli diyenler arkadaşlarına eşlerine yedire yedire gebeş yaptılar.
    • Bolulu6 Ocak 2024 . 15:35

      Kese bol harca iş bilmez işten anlamaz .
    • Meclis üyeleri saksı mı?6 Ocak 2024 . 13:13

      Önce bu demir yığınını buraya koyduranı, sonra söktüreni tespit edip parasını bu kişilerden almak lazım. Gözünün önünde yapılan işlerden bihaber olan başkan ve meclis üyelerini de bir daha belediyeye sokmamak lazım.
    • Çetin Uğur6 Ocak 2024 . 12:35

      Atamın güzel görüntüsü ortaya çıkmış nihayet...