Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Tanju Özcan mecliste kontrolü kaybetti

Tanju Özcan mecliste kontrolü kaybetti
    1 Şubat 2024

    Tanju Özcan mecliste kontrolü kaybetti Bolu Belediye Başkanı Tanju ...

    Tanju Özcan mecliste kontrolü kaybettiTanju Özcan mecliste kontrolü kaybetti

          Tanju Özcan mecliste kontrolü kaybetti 
           Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Meclis toplantısında kendisine "Arkadaşım" diyen eski CHP'li, şimdi Zafer Partili Meclis Üyesi İlkay Bayrak’ın salondan çıkarılması için talimat verdi. Bayrak, "Başkan'a arkadaşım ve Başkan" dışında bir sözcük kullanmadım. Beni çıkarmak için gerekçeniz yok" diyerek meclis salonundan çıkmadı. Özcan, talimatı yerine getirilmediği için Belediye zabıta müdürünü görevden aldım, meclis toplantısını da kapatıyorum diyerek salonu terk etti.
         

            Bolu Belediye Meclisi Şubat Ayı 1’nci oturumunda Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan ile Zafer Partisi Bolu Belediye Başkan Adayı ve Belediye Meclis Üyesi İlkay Bayrak arasında gerginlik yaşandı. Bayrak, toplantıda Başkan Özcan’a ihalelerle ilgili soru yöneltti. Son dönemde yapılan ihalelerin ‘davet’ usulüyle gerçekleştiğini aktaran Bayrak, “EKAP’ta, son yapılan ihalelerin birçoğunda hiçbir evrak göremedim. EKAP’tan çok anlamadığım için birkaç arkadaşıma sordum. Davet usulüyle yapıldığı söylendi. Neden davet usulüyle yapılmış?” sorusunu sordu.

           “Arkadaşın değilim ben senin”

           Soru üzerine Özcan, “Sen EKAP’a giremiyorsun ki nereden bakacaksın? EKAP’a girmek için yeterliliğin olacak, onu bile bilmiyorsun” cevabını verdi. Cevap üzerine “Arkadaşım” kelimesini kullanan Bayrak ve Özcan arasında tartışma yaşandı. “Arkadaşın değilim ben senin belediye başkanınım” diyen Özcan, İlkay Bayrak’ın üslubuna dikkat etmesini yoksa meclisten atacağını söyledi. Tartışmanın devam etmesiyle Özcan, İlkay Bayrak’ı meclisten çıkarılması için talimat vererek, toplantıya ara verdi. 
          Bu sırada kendisini dışarı çıkmaya davet eden zabıtalara; "Ben Başkan'a soru sordum, arkadaşım dedim. Kendisi liseden sınıf arkadaşım, başka da hakaret içerikli kelime falan kullanmadım. Beni hangi gerekçeyle dışarı davet ediyorsunuz" diyerek, meclisten çıkmadı.   
         

         “Zabıta Müdür vekilini görevden alıyorum”
          Toplantıya verilen 10 dakikalık aranın ardından, ikinci oturum başladı. Özcan, oturumun başında açıklama yaparak, İlkay Bayrak’ı çıkarmadığı için Bolu Belediyesi Zabıta Müdürü Hakan Yılmaz’ı görevden aldı. Özcan, konuyla ilgili şu açıklamaları yaptı:
          “İlkay Bayrak ile ilgili Meclis tüzüğü amir hükmü gereğince ‘Dışarı çıkarılma’ cezası verdim. Görevli arkadaşların bunu sağlamasını istedim. Burada canı isteyen hakaret, iftira, soru adı altında bile olsa, belediye meclisini, beni zan altında bırakamaz. Talimatım yerine gelmediği için zabıta müdür vekilini görevden alıyorum ve toplantı düzeni sağlanamadığı için diğer maddeleri görüşmeksizin toplantıyı, birleşimi kapatıyorum.”

           Olayın ardından belediyenin canlı yayın videosu, belediyenin sosyal medya bağlantılarından kaldırıldı.
     

    • Metin Çelik4 Şubat 2024 . 14:17

      Adıma hitaben Yazmış Muhtemelen Zabıta olan Sn Yetkili Kardeşime hitaben yazıyorum. Zabıtanın görevi Belediye Meclisinde Seçilmiş bir meclis üyesi olarak Yapılan harcamalar ile ilgili sorularına cevap vermek istemeyen görevi her ne olursa olsun Kanunsuz emir veren Hakkı ve hukuku olmadan Meclis üyesini Belediye Meclisinden zorbalıkla dışarıya attıkmak isteği 1- Meclis Üyesi Sn İLKAY BAYRAK a ve dolayısı ile diğerlerine HAKARETTİR İtibarsızlaştırma girişimidir. -2 Hiç bir Yazılı Hukuk kurallarında bırakın meclis üyesini siz kahveden müşteri bile atamazsınız. umuma açık yerdir. Siz zabıta olarak KANUNSUZ emri Yerine getirirseniz adınız Zabıta olmaz orada Tanjunun Askerleri olursunuz. Taraf olursunuz emir kulu olursunuz. İlkay bey gayet güzel soru sormuş onun görevi cevap vermektir vermeyebilir. Orada Fiziki Temas olursa engellenir zabıta araya girer. Ya da küfürleşme olursa zabıta kamu düzeninin korunması için arada olur. Herhangi birisi bir başkasını Tehdit etmiş ise . bu ciddi bir suçtur yargılanır ve hapis cezası alır. Yine küfür Hakaret Suçu oluşturur. Ancak ne zaman taraflar arasında bir fiziki müdahale girişimi olur işte o arada zabıta araya girerek fiziki temasa engel olmak zabıtanın görevidir Bu durumda da meclis başkanı kim olursa olsun oturuma ara vermek tüzük gereğidir. Yani Sn Zabıta arkadaşım Taraf olmayın. Siz görevinizi yapın İlkay Bey görevini Yapmış ben alkışladım
    • Ahmet 2 Şubat 2024 . 12:44

      Bir daha seçilmez inşallah
    • Bolulu2 Şubat 2024 . 12:44

      Kİmler geldi kimler geçti o koltuktan. Dön bir maziye bak? Çok acıklı hikayesi olanlar, kalanlar var! Cennetde, cehennemde bu dünyada. Sizler halkın temsilcilerisiniz, boşa harcayarak büyük veballer alıyorsunuz. Kişisel kaygılarınızla, Makamlara zarar vermeyin.
    • Mengenli 2 Şubat 2024 . 12:42

      Secim yaklaştıkça üzerinde baskı artıyor olmalı ki sağa sola sataşmaya başladı. Başkasına diktatör der kendi de diktatörlük yapmaktan çekinmez. Ne istedin gariban zabıta memurundan da işinden ettin. Yazıklar olsun. Artık gitme vaktin geldi Tanju Başkan...
    • Diğerleri2 Şubat 2024 . 12:38

      Diğer meclis üyeleri Marslı görmüş gibi seyrediyorlar bu nasıl meclis üyeliği ayırın bari heykel gibi seyrediyorlar
    • Güvenlik İsmail2 Şubat 2024 . 12:13

      Sinirlenmesine gerek yoktu soruya cevap vermesi gerekirdi. Sinirini zabıtadan çıkarmış bence personele böyle davranması hoş değil.
    • Nokta2 Şubat 2024 . 12:05

      ''Arkadaşım'' bir küfür değildir. Hakaret hiç değildir. Kaldı ki İlkay Bayrak uyarıyı dikkate alıp hemen ''başkanım'' diye hitap ediyor. Ama başkan soru sormaya çalışan bir Belediye Meclis Üyesine kibirli ve tehditkar bir tavırla ''atarım seni dışarı'' diyor. Duyan da İlkay Bayrak olay çıkardı sanar, halbuki başkan olaydan sonra açık ve net bi şekilde 'benimle ilgili iddialar ortaya attığı için haddini bildirmek istedim'' diye beyanat veriyor. Anlaşılıyor ki önceden kinlenmiş. Aklı sıra makamını kullanarak intikam almak istemiş. Sonuç, insan, başkasının anlattığını değil, videoda gördüğünü ve duyduğunu idrak edebilmeli. Yorum yaparken başkasının beynini kullanmamalı.
    • yıldıray2 Şubat 2024 . 12:04

      Bolu nun belediye başkanı Bolu lular seni çzy atsın ampu sovu yapsın dilbere tarlamı sattım çoçuğu olmayana yardıcı olamam ben evli barklı adamım diyeceksin. sonra boluınun belediye başkanıyım. orada AKP MHP üyeleri ne yapıyor ses yok onlarıda anlamak zor. Gerçekten tarafsız iyi düşünmek lazım
    • Bolu halkı2 Şubat 2024 . 11:46

      Niye gerekli cevabı vermiyor soru soranı attırmaya çalışıyor demekki bizim belediyede demokrasinin d'si yokmuş başkan da zorbaymış oh ne ala memleket başkanın istediği gibi uslu uslu otur oy isterse oy ver hilafına konuşma başkanı kızdırma salla başını al bol maaşını aksi durumda başkan ya seni atar ya bi başkasını atar toplantı gündem falan da yapmaz İyiymiş
    • Ilhami2 Şubat 2024 . 11:40

      Sayın Süha bey.Bolunun,kentimizin bolulular tarafından seçilen belediye başkanına bu kadar mı öfkelisin.Bir şahsa hitap şekli hitap edenin iniyasifiyatindedir diyecek kadar mı öfkelısin.Bir kimsenin yani hitap edenin bir devlet büyüğüne resmi bir mekan ve ortamda velevki arkadaşı da olsa arkadaşım demesi demekki sizce doğru.Bu Chp nin ne kadar çok istemeyeni varmış meğer.Yazık ki ço yazık.
    • ÖzBolulu2 Şubat 2024 . 10:43

      Bolu'nun çocuğu diye göreve geldin belediyeyi kendi tekelin gibi yönetmeye başladın , Köroğlunun torunuyum dedin fakat Bolu beyinin torunu olduğun ortaya çıktı. Yazık kendinide Belediyeyi de bitirdin.
    • İmdat ASLAN2 Şubat 2024 . 10:41

      Aylardır Tanju Özcan başkana olan ikazlarımızın ve itirazlarımızın somut şekle büründüğü tespitimiz tam da bu durumdu... İlkay bey kardeşimi canı gönülden kutluyorum.Kendisi gibi Bolu halkının oylarıyla seçilmiş bir belediye başkanına resmi bir kurum kimliği olan belediye meclisi çatısı altında açık ve net bir soru soruyor,' neden bazı ihalelerin (DEVASA SEÇİM AFİŞLERİ vb.)şartname bilgilerine erişemiyoruz?' KONU KISACA BU... Vaaaay senmisin bu soruyu soran, 'atın bunu dışarı'! vs.vs. sonrası başkandan cevap vermek yerine başkandan garip ve anlamsız antidemokrat tepkiler... Demokrasinin olduğu bir iklimde elbetteki seçilmiş olan ve halkın vekaletinin sorumluluğu alan sadece İlkay Bayrak değil her meclis üyesi sözlü ve yazılı sorularını muhataplarına soracaktır.Sormalıdırda... Bu demokratik tavına başka anlamlar yükleyerek meclis üyesinin canlı yayında itibarını zedeleme girişimi hukukçu bir başkana yakışmamıştır. Şeffaf belediyecilik yönetimi bütün Bolunun arzusudur.Bolu halkının bu beklentisine katkı sağladığı için belediye meclis üyesi İlkay bey kardeşimi alnından öpüyorum. Şunu bir kez daha anladık ki baskı ile akort edilmiş bir mecliste çalışılmayan bir yerden soru gelince cevap veremeyen psikolojilerde fırtınalar kopuyor...!
    • Mustafa2 Şubat 2024 . 10:04

      Bir bayan meclis üyesini salondan dışarı atarken bravo diyenler, şimde Başkanın aleyhine yorumlar yapıyorlar. Hayırdır. Haa bunu okurken şunuda bilin: Benden bırakın başkanı bu partiye oy moy çıkmaz.
    • Mustafa2 Şubat 2024 . 09:56

      Zabıta Müdürü arkadaşımız arada kaynamış. ÜZÜLDÜM
    • Mustafa2 Şubat 2024 . 09:54

      Bu başkan işine gelmeyeni meclis salonundan dışarı çıkarıyorda, bunca yaptıklarına karşın kendisi hakkında bir defa dışarı çıkarma teklifi yaptı mı ve çıkarttı mı? Ayrıca İlkay bey o kadar basın açıklaması yaptı (bazı kelimeler hoş olmadı), bununla ilgili ne bir dava açtığını duyduk, nede bir basın açıklaması duyduk. Valla insan merak ediyor. ACABA NEDEN?
    • Metin Çelik'e 2 Şubat 2024 . 09:39

      Sayın Metin.Öncelikle şunu iyi bilin.Zabıta memurunun görevi orada kamu düzenini korumaktır ve belediye başkanın vereceği emri yerine getirmektir.Başkan bey orada meclis düzenini bozan ve makamı tehdit ve hakaret gibi sözlerle zor durumda koyduğunu düşündüğü bir kişiyi dışarı çıkması için söylemde bulunuyor.Çıkmamakta ısrar eden ve kamu düzenini meclis disiplinini bozan kişiyi kim çıkartması gerekir.Zabıta memuru neden her toplantıda orada bulunuyor ve zabıta müdürlüğü sanayideki kaçak yapılaşmaya neden müdahale etmemiş.İş yerlerini de denetlemek başkan beyin mi zabıta müdürlüğünün mü görevi.
    • Yurdaer 2 Şubat 2024 . 08:50

      Helal olsun İlkay'a. Kendisini kutluyorum. Bolu belediye meclisinde kukla gibi oturup meclis üyesiyim diyenlere örnek olsun.
    • Meclis üyeleri saksı mı?2 Şubat 2024 . 08:34

      Zabıta memurları senin kolluk kuvvetin mi? Yarın bir gün sokakta adamın biri ters baksa zabıtalarına mı dövdürteceksin? Tutuklatacak mısın? Sınırdışı mı edeceksin? Belediye Meclisleri Belediye Başkanlarının babalarının malları değildir. Ayrıca zabıta müdürünü görevden alacaksan bunu meclis kürsüsünde değil ancak makamından resmi yazıyla yapabilirsin. Biraz insan adap bilir. Yazık değil mi o maaşlı insanların ekmeğiyle oynuyorsun. Güya sosyal demokrat olacak bunlar. CHP'yi ne hale düşürüyorlar?
    • Metin Çelik2 Şubat 2024 . 02:29

      Şahsen Yıllardır Benim beklediğim sahne bu işte. Sn İlkay Bayrak'ı Yürekten Kutluyorum. Ayrıca Zabıta Müdürü Hakan Yılmaz’ı da kutluyorum ve çok doğru bir davranışta bulunduğunu zabıta müdürünün bu davranışı ile esasen ödüllendirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ne demek Ya ben senin Başkanının. Kardeşim Seni de Meclis ÜYESİ Sn İLKAY BAYRAK ı da Halk Seçmen seçti. Sen hangi hakla hangi hukukla Meclis üyesini meclisten zorbalık yöntemi ile üstelik Yıllarca avukatlık yapmış bir kişi olarak Hukuksuz davranıyorsun Yürüyüşün Anayasal suç Her yaptığın Toplumu germek esasen Orada ben de meclis üyesi olacaktım ve sen bana öyle konuşacaktın. Sen Kimsin be adam dal kıran baş kesen misin. Sen hangi Hukukla Belediye Meclis Üyesini Salondan çıkartmaya kalkıyorsun Bravo Sn Zabıta Müdürüne adammış. Tanju özcan gibi bir biçimde o makamlara gelmiş insanlar toplum düzenini bozuyor. Hadi o zabıta müdürünü at bakalım atabiliyor musun görevden alamazsın Oto sanayi başta olmak üzere her yerde o kadar çok kaçak bina ve müştemilatı yapımını görmezden geldin ki. körler sağırlar birbirini ağırlamak zorunda . Ben CHP Li bir seçmenim Asla Tanju özcan ve gibilerine oy vermem. Halk sn seçmen Lütfen Bu ve benzeri şovmenleri görün. BEN SENİN BAŞKANINIM demek Ne demek ya. Ona öyle davranan Kim bilir Belediye Personeline Nasıl davranıyor
    • Hüseyin 2 Şubat 2024 . 02:11

      Keser döner sap döner asansör ile çıkan asansör ile iner TANJU ÖZCAN o koltuk sana da kalmaz ALAHATTİN YILMAZ a da kalmadı
    • Zabıta2 Şubat 2024 . 01:25

      Zabıta müdürüyle bir nedenden dolayı sorun yaşadım. Kendisiyle iletişim kurmak imkansızdı. Bencillik bir insanda bu kadar mı üst boyut olabilir diye düşündüm liyakati hiç yoktu. Tanju başkan bunu nerden bulmuş diye de serzenişte bulundum çevreme. Acı bir şekilde görevden alınmış
    • Bolulu2 Şubat 2024 . 00:31

      Bu soruda sinirlenecek bir şey yok. Çalışmadığı yerden gelmiş demek ki…
    • Yazıktır Günahtır2 Şubat 2024 . 00:29

      Hareketlere bak, akpliler size bir tarafıyla gülüyor. Yapmayın, etmeyin, önce en önemli problemi halledin. Sonra kendi aranızda hesaplaşırsınız.
    • Levent Sadıklar2 Şubat 2024 . 00:29

      Mehmet Süha Alparslan isimli kişiye; yorumunuzda Belediye Başkanı Tanju Özcan için "Başkan sıfatı ile bir koltuğu işgal eden zat" diye hitap ediyorsunuz. Halkın oyları ile seçilmiş bir belediye başkanını hangi sıfatla işgalci olarak değerlendiriyorsunuz? Seversiniz veya sevmezsiniz... Ancak Tanju Özcan işgalci olmadığı gibi halkın seçtiği bir belediye başkanıdır. Bilginize...
    • Chp li2 Şubat 2024 . 00:29

      (Bedir) Tanju Özcan Tüm Türkiye ye naklen CHP merkezine gidip koltuk fırlatırken;K.Kılıçdaroğlunun mevkisini,hiyerarşiyi,partinin geleceğini,partiye bu hareketinden doğabilecek zararları yapılacak haber başlıklarını düşündün mü hiç… Başkanınım ben senin! Tanju Özcan sadece Bolu da Belediye Başkanı ama koltuk fırlattığı yer Tüm Türkiye’de ki Chp lilerin binası Tüm Türkiye’de ki Chp lilerin başkanı! Demek kiiiiiiiiii başkasına göstermediğin saygıyı kendine beklemeyeceksin senin yaptığın siyaset ise İlkay Bayrak ın yaptığı da siyasettir.
    • Köroğlu Torunu2 Şubat 2024 . 00:04

      Arkadaşım sorulan sorulara cevap ver olayı başka yere çekme dikkat edersen bende arkadaşım diyorum.sen cumhurbaşkanına asker arkadaşın gibi adıyla hitap ediyon bı şey olmuyorda sana arkadaşim deyince mi zoruna gidiyor kaldı ki sınıf arkadasınmış. O da ülkenin seçilmiş Cumhurbaşkanı hatta sen Cumhurbaşkanı na daha ağır şekilde hitap ediyon sana soru soranda seçilmiş meclis üyesi . Niye cikaramadin Yusuf Yusuf
    • Mehmet Süha Alparslan 1 Şubat 2024 . 23:34

      Bir şahsa hitap şekli hitap edenin kendi inisiyatifindedir. Başkan sıfatı ile bir koltuğu işgal eden zatın kendisine "sayın" diye hitap edilmesini istemesi tamamen bir akıl tutulmasıdır. İlkay Bayrak'ın hitap şeklinde bir sıkıntı yoktur. Ama burada asıl sıkıntı, Bayrak'in sorularindan "sayin" hatta "peksayin" Tanju Ozcan:in rahatsız olmasıdır.
    • ADİLCE1 Şubat 2024 . 23:19

      tanju kafa ayık ?mıydı gittikçe muvazeneyi kaybediyorsun,şehir yönetimine talip olan insan ağır başlı,sabırlı ve dengeli hareket etmeye gayret eder TAVSİYE OLUNUR!!!!!!!!!!!!
    • YAMAN1 Şubat 2024 . 23:18

      Çok yazık. Bu adamın birde Cumhurbaşkanı vb falan olduğunu düşünün. Eleştirdiği sayın cumhurbaşkanının tırnagı bile olamaz. Arkadaşım dedi diye yaptığı hareketlere bak. Zabıta başkan vekilinin ne sucu var . Sen kimsin ki bir meclis üyesini çıkarıyorsun...
    • Naci Konak1 Şubat 2024 . 22:55

      İyi parti, zafer partisi, mhp, yeniden refah ve dem hepsi kendi adayları ile seçime giriyor, chp nin işi çok zor gerçekten, hele dem parti Ankara'dan gelecek olan çok güçlü tanınan bir isim ile seçime girecekmiş Veli Saçılık,küskünler falan derken gerçekten chp nin işi çok zor seçimler de, daha etrafındaki küskünlerin gönlünü almaya çalışmadınız, seçimi nasıl kazanacaksınız bu kibirle
    • Bedir1 Şubat 2024 . 22:37

      Belediye Başkanı talimat vermiş yerine getirmemiş ya da getirememiş… Aynısını Tayyip bey yıllardır yapıyor kimse gıkını çıkarmıyor… Atama da görevden alma yetkisi de başkana aittir. Açın okuyun. Kendinizi Tanju beyin yerine koyun. Be yapardınız? Aferin mi diyecekti
    • gurur1 Şubat 2024 . 22:19

      ya ne var bu kelimede ki demekki koltuk atsalar yandılarrr)) başkan sakin ve akıllı hareket etmeli sonuçta milleti temsil ediyor yanlış hele hele seçim arefesinde hesap sorulduysa verirsin hesabı olur biter okul arkadaşlarıymış birde bu makamlar biter yine arkadaşlık kalır üstünlük olmaz tabi kişinin kendi tercihi bilemeyiz karar halkındır
    • İktidara çağrı1 Şubat 2024 . 22:10

      Kibir yer bitirir adamı. 31 Mart'ı beklesinler. Aklı olan iktidar ortakları Bolu'da birinin lehine çekilir.
    • Hacı1 Şubat 2024 . 22:06

      Zabıta Müdürüne takmıştır. Bahaneyle görevden almıştır. Bide kendisini görevden alsada Bolu için hayırlı bir iş yapsa.
    • Gerçek1 Şubat 2024 . 21:52

      Zabıta müdürü konusunda geç kalınmış bir karar.Ama zabıta müdürünün görevden alınması yerinde olmuş.Zaten Bolu için faydası yok.Başkan doğru bir karar vermiş.Başkana meclis toplantısında saygı göstermeyen kişiler hakkında uyarıda bulunup dışarı çıkartması gerekiyor.Fakat kimin isteği ile veya neden yapmamış sormak gerekiyor? Aklımızda soru işaretleri oluşmasın.Başkan umarım geri adım atmaz.
    • Fikret1 Şubat 2024 . 21:51

      Cevap vermesi gerekirken,meclisinsesi olan kamuya ait olan yerden kimse kovulamaz ve çıkartılamaz. Sorularına cevap ver neden korkuyorsun korkunun sebebi ilkay değil cevap vermek korkutuyor, adam gibi cevap ver halk bilgilensin,haklıysan haklı o kadar mı zor.
    • Dördivanlı1 Şubat 2024 . 21:49

      Ne demek atın bunu halkın oyları ile sen seçilsildiysen artırmak ıstediğin meclis üyeside aynı oylarla,seçildi
    • İyi olsun1 Şubat 2024 . 21:47

      Neyse ki seçimler yakın Bolu bu çirkinliklere layık değil, adayım Mansur Şen kendisine başarılar dilerim
    • Neco1 Şubat 2024 . 21:44

      İkisinin arasında olanları bütün bolu biliyor ilkay bayrak sürekli tanju başkana veriyor veriştiriyor tanju başkanda mecliste yakalamış fırsatını salondan attırıyor yada attırmaya çalışıyor bence ilkay bayrakta haklı çıkmamakta tanju başkanda mecliste mevkisinden dolayı haklı
    • Güç 1 Şubat 2024 . 21:36

      Güç zehirlenmesi...
    • gerçekçi1 Şubat 2024 . 21:35

      ilkay bayrak beye helal olsun.. 12 tane akp linin yapamadığı şeyi yapıp dik durdu... AKp lilerin arkadaşı atılırken sesleri çıkmadı tepki koyamadı çıkmıyorum kardeşim diyemedi... İlkay bayrak beyi sonuna kadar destekliyorum...
    • Zibidi1 Şubat 2024 . 21:33

      İlkay Bayrak'ı Meclis Salonundan dışarı çıkaracak adam daha anasından doğmadı. Daha çok Zabıta Müdürünü görevden alırsın sen.
    • Fikret1 Şubat 2024 . 21:29

      Kim istediği gini konuşmıyorsa hayda meclis dışına
    • Hüseyin 1 Şubat 2024 . 21:29

      Helal sana İLKAY BAYRAK
    • HÜSEYİN 1 Şubat 2024 . 21:27

      Beş yıldır bir kavgasız meclis toplantısı göremedik tam bir rezil yönetim başka bu şekilde gündem yapıp başka yerden malı götürüyor
    • İsim gerekli1 Şubat 2024 . 21:22

      Seçime zamanınyaklaştıkça yüzeysel olarak göz boyama işleri yapılıyor. Seçilirse yatacak hbirsey yapmayacak saçma saçma gündem oluşacak gözünüzü seveyim yapmayın boluya bunu yapmayın.
    • Kemal1 Şubat 2024 . 21:13

      Allah ıslah etsin Bir daha seçilirse olacakları düşünemiyorum bile
    • Rıfat1 Şubat 2024 . 21:10

      Meclis salonundan çıkarmak için gerekli neden olabilir mi bu?