Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Başkan'ın aklı başına gelmiş

Başkan'ın aklı başına gelmiş
    2 Şubat 2024

    Başkan'ın aklı başına gelmiş Bolu Belediye Başkanı ve CHP’nin ...

          Başkan'ın aklı başına gelmiş     

          Bolu Belediye Başkanı ve CHP’nin Belediye Başkan Adayı Tanju Özcan, dün meclis toplantısında kontrolü kaybettiğini yazmıştık. Özcan yaşanan olaydan sonra görevden aldığı Zabıta Müdürü Hakan Yılmaz’dan helallik isteyerek görevine iade etti. Başkan Özcan, "Sana karşı bilmeden ve istemeden haksızlık yapmışız. Bundan dolayı senden hellallik istiyorum. Görevine aynı şekilde devam ediyorsun" dedi. 

          Dün Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın başkanlığında gerçekleştirilen Bolu Belediye Meclisi Şubat ayı 1. Oturumunda Zafer Partisi Bolu Belediye Başkan Adayı ve Meclis Üyesi olan İlkay Bayrak ile Başkan Tanju Özcan arasında tartışma yaşandı. Yaşanan tartışma neticesinde mecliste kontrolü kaybeden ve oturuma ara veren Tanju Özcan, İlkay Bayrak’ın salondan çıkarılmasını talimatını verdi. 

          Verilen aranın ardından 2. oturumunun başında konuşma yapan Başkan Özcan, verdiği talimatın yerine getirilmediğini ifade ederek, “İlkay Bayrak’ı dışarı çıkarma talimatım yerine gelmediği için zabıta müdürünü görevden alıyorum. Toplantı düzeni sağlanamadığı için toplantının birleşimini kapatıyorum” açıklamasını yaptı. 

          Yılmaz’ı tekrar görevine iade etti 

          Yaşanan olayın ardından meclis oturumunu kapatan Özcan, makam odasına giderek kendisinin olmadığı anlarda İlkay Bayrak ile Hakan Yılmaz arasında yaşananları detaylı şekilde izlediğini ifade etti. Görüntüleri izleyen Özcan, bugün Zabıta Müdürü’nün hatasının olmadığını anlayarak Hakan Yılmaz’ı yanına çağırdı. Yılmaz’dan ve ailesinden helallik isteyen Özcan, Yılmaz’ı tekrar görevine iade etti. 

          “Sonra ben görüntüleri izledim ve huzursuz oldum” 

          Başkan Özcan, Zabıta Müdürü Hakan Yılmaz’a “Dün malum belediye meclisinde bir gerginlik oldu. Bize sürekli sosyal medya üzerinden başka mecralardan hem şahsımı, hem Belediye Başkanlığını hem de meclis üyelerini töhmet altında bırakan açıklamalar yapan bir belediye meclis üyesi ile ilgili bir karar aldım. Sonra bu karar uygulanmayınca işin doğrusu biraz hiddetlendim. Ama sonrasında arkadaşlarımız geldi. Ak Parti ve CHP’li meclis üyeleri bana olayı anlattılar. İstişare ettik ve senin elinden geleni yaptığını söylediler. Sonra ben görüntüleri izledim ve huzursuz oldum” dedi. 

          “Sana karşı bilmeden ve istemeden bir haksızlık yapmışız” 

            Başkan Özcan, Yılmaz’dan helallik isteyerek, “Sana karşı bilmeden ve istemeden bir haksızlık yapmışız. Bundan dolayı senden helallik istiyorum. Görevine aynı şekilde devam ediyorsun. Bu olaydan dolayı da sen ve ailen bana hakkınızı helal edin.” diyerek görevine iade etti. 

         

    • VATANDAŞ5 Şubat 2024 . 23:36

      BU İLK AY MIDIR SON AY MIDIR NEDİR ÇOK OLMAYA BAŞLAMIŞ....POPÜLER OLMA PEŞİNDE. KENDİ AYAĞINA SIKIYOR...BŞKA İŞİ GÜCÜ YOK HERHALDE AKP DE YER EDİNMEYE ÇALIŞIYOR BELKİDE..
    • Sağlıkçı5 Şubat 2024 . 13:45

      Geri vites yapmış yine :))
    • Bolulu5 Şubat 2024 . 12:51

      Söz ağızdan çıkana kadar o senin esirin, ağızdan çıktıktan sonra sen onun esirisindir.
    • boluLU5 Şubat 2024 . 09:09

      İlkay R yapacaksın dedi o kadar. Neler biliyorsa artık ondan çok korkuyur pavyonJU. Başka neler yaptırır bilemiyorum artık
    • Show4 Şubat 2024 . 18:37

      Hep mi gösteriş sayın özcan? Hep mi show? Lafının arkasında durmak ne kadar zorlaşmış bu siyaset işlerinde.
    • cihan3 Şubat 2024 . 21:44

      YAZIK
    • Aladağ3 Şubat 2024 . 20:43

      Tanju özcan ve parti il yönetimindeki ekip hem kendilerini hem de halk partisini bitirmeye yeminli. Hayır Tanju özcanın mazereti var, parti yönetimde hiç mi aklı başında insan yok
    • Dürüst3 Şubat 2024 . 16:46

      Kırılan bardak tan su içilmeyeceği gibi kırılan gönülden de ne sevgi-saygı nede eski samimiyet beklenebilir. Tanju eyyy Tanju dışarıdan gören seni iyi bir başkan görüyor da fakat gerçek Bolu'lu olan seçmenlerin hiç böyle düşünmüyor artık. Tekrar ifade ediyorum kendini bitirdin.
    • CHP bitmiş 3 Şubat 2024 . 13:07

      Özgür Özel...! Görüyorsun değil mi eserini ???
    • CHP delegesi3 Şubat 2024 . 10:48

      CHP li biri olarak ne dieceğimi bilemiyorum bu ne böyle emekçi birini bu şekilde refüze etmek kimse4nin haddine değil.Neyi savunacağız bilemiyorum.
    • Vatandas3 Şubat 2024 . 10:28

      İlkay denen zat 31 Mart"tan sonra Belediye meclisini rüyasında görür.
    • Kainat2 Şubat 2024 . 21:52

      Habire ayağına sıkmaya devam eden Tanju, her seferinde de geri vites yapıyor
    • Yusuf 2 Şubat 2024 . 21:05

      Yusuf Yusuf Yusuf Yusuf Yusuf Yusuf
    • Hüseyin 2 Şubat 2024 . 20:41

      Ne oldu da geri çark etti sayııınnnn başkan
    • Köylü 2 Şubat 2024 . 20:41

      sana haksızlık yapmışız'mı yapmışım'mı? helallik istiyorum ? görevden aldım ? görevine iade ettim ? çocuklar oyun oynarken birdenbire birbirine darılırlar ben seninle oynamıcam ben sana küstüm derler aradan yarım saat geçmeden tekrar hiç birşey olmamış gibi oynamaya başlarlar çocuklar.
    • Pasakoylu2 Şubat 2024 . 20:15

      Aklı başına mı geldi tepki aldığı için seçim mi aklına geldi Allah bilir.
    • Mehmet2 Şubat 2024 . 20:06

      İlkay bayrak’a gücü yetmeyince zabıta müdürüne salladı sonrada seçim dönemi diye geri vites yanar döner kendide bilmiyor ne yaptığını buna belediye değil koyun teslim edilmez
    • heyhat2 Şubat 2024 . 19:35

      Bu nasıl başkan nasıl mantık ne yaptığını ne dediğini bilmiyormu bir adım ileri 6 adım geri
    • Gerçek2 Şubat 2024 . 19:35

      Zabıta müdürü verilen talimatları yerine getirmediği için mi Tanju Özcan özür diliyor beynim yandı anlamadım
    • Vay ki vay2 Şubat 2024 . 19:34

      Bu U dönüşünün sonucu ne olacak bakalım.Tanju Özcan sözünün güvenirliği sorgulanır duruma geldi ve güvensizlik oluştu.Artık inanılacak bir durum kalmadı.Oyum Zafer partisi adayı İlkay beye. Dik duruşu ve azmi aynı zamanda sözünün eri olduğunu kanıtladı.Çıkarabiliyorsan çıkart dedi ve kimse çıkaramadı. Adamdır adam İlker bey. Takdir ediyorum Tanju Özcan'ı da basiretsiz ve sözünün eri olmadığını düşündüğüm için kınıyorum.Bolu böyle bir belediye başkanını hak etmiyor.