Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Ulu Belediye Başkanına Mektup

Ulu Belediye Başkanına Mektup
    9 Şubat 2024

    Ulu Belediye Başkanına Mektup 1. Vaad ettiğiniz icraatlerin yüzde kaçını ...

    Ulu Belediye Başkanına Mektup

    1. Vaad ettiğiniz icraatlerin yüzde kaçını gerçekleştirebildiniz?

    2. Görev yaptığınız süreçte belediyeye kaç kişiyi, hangi kriterlere göre işe aldınız?

    3. Belediyeden aldığınız para tam olarak nedir?

    4. Kaç akrabanızı işe aldınız?

    5. Suyun fiyatı sizin döneminizde kaç kat arttı? 5 yıl önce 1 metreküp suyu kaç dolar karşılığına veriyorsunuz? Şu anda kaç dolara veriyorsunuz?

    6. Belediye olarak yatırımlar için 4-5 yılda ne kadar para harcadınız?

    7. Kaldırım, park, çöp, kültür, konser, sanat, edebiyat, spor için kaç para harcadınız?

    8. Zerre faydası olmayan, dernek statüsündeki futbol kulübüne ne kadar kaynak aktardınız?

    9. Gerçek ve sahte gazetecilere ilan, tanıtım, reklam için kaç TL ödediniz?

    10. Sokaklara, caddelere astığınız cafcaflı afişler için ödenen paralar kimin cebinden çıktı?

    11. Zabıta, muhasebe, teknik hizmetler, kültür, sanat vb. için işe aldığınız kişilerin diploması yüzde kaç oranında yaptığı işe uygundur?

    12. Beş yıl önce belediyede kaç kişi istihdam ediliyordu? Şu anda kaç kişi istihdam ediliyor?

    13. Belediyenin kime, neye, kaç yıl vadeli borcu vardır?

    14. Özel TV kanallarına çıkmak için kat ettiğiniz mesafelerin yakıt parasını belediye mi yoksa siz mi ödediniz?

    15. 4-5 yıl zarfında bastırdığınız gereksiz gazete ve dergiler için kaç TL harcadınız?

    16. Belediyenin web yayınları, web sitesi için kaç kişi istihdam edilmektedir? Bu kadar geniş kadrolara neden ihtiyaç duyulmaktadır?

    17. Partili destekçilere sağlanan koltuklar nelerdir? Oy verdiğiniz kitlelere hangi avantajları sağladınız?

    Bu sorulara tam olarak yanıt alabileceğimi sanmıyorum. Zira ülkemizde temelsiz, gerçekdışı, tiyatro formlu, uyutma içerikli bir demokrasi vardır. Seçilmiş kişiler asla şeffaf olmazlar.

    Ali Özdemir

    0505 220 83 85

    www.aliozdemir.net

    08.02.2024

    • başgan12 Şubat 2024 . 09:49

      Akepe'ye üye olmayan kimse 15 yıl Belediyeye işe alınmadı. Akepe belediyeyi alınca 117 (yüz on yedi) kişiyi işten çıkardı. Hiç değilse Tanju Bey Chp'liden daha çok Akp , İyi Parti Ve Mhp'lilerin yakınlarını da aldı.
    • Metin Çelik11 Şubat 2024 . 17:54

      Çok net ve güzel sorular bunlar. Ali beyi Kutluyorum. Bu zamana bu sorulardaki eylemleri yapan ahlaksız bir düzeneği anlatmaya çalışmış Suçlu yalnızca Bu pislikleri yapanlar kirli insanlar değil ki onlara oy verenler de onlar kadar kirlenmiş hepsi çıkar peşinde namussuzların
    • Köroğlu 11 Şubat 2024 . 10:13

      Halen görevdeki bütün belediye başkanlarını ilgilendiren yukarıdaki soruların ilgililer tarafından cevaplandırılması gerekir. Aslında bu soruların, sayıştay denetçileri ve İçişleri Bakanlık müfettişleri tarafından başkanlara sorulması lazım. Bu soruların bir kısmının cevabını Valilikler de alabilir.
    • Vatandas10 Şubat 2024 . 09:09

      Ali Sariyildiz ve Bahadır Acar buradan baslayin sormaya. Alinin tüm sülale belediyede. Akcele li işler bu iki arkadaştan başlıyor
    • Ali Özdemir10 Şubat 2024 . 07:08

      Bolu'nun her yerine devasa afişler astıran sağcı, solcu, muhafazakar, dinci, fetöcü, gladyocu, liberal, liboş, faşist, ırkçı, bölücü, NATO'cu, askerci, paşacı, fırsatçı, reklamcı, yaygaracı, sahte diplomalı, paralı diplomalı, bedelli asker, çürük raporlu, mesleksiz, projesiz, ihaleci ne kadar muhtar ve belediye başkanı aday varsa halka bilgi vermekle yükümlüdür. Ama yüzde 99'u veremez. Zira bizde sahte de mok rasi var. Asla inanmam. 1 metrekare afiş basım 60-100 TL.. Kirlilik her yerde... Doğru kim var ki?
    • Ali Özdemir10 Şubat 2024 . 07:01

      Bir canlı yorum yazmış. Yazısında çok sayıda hata var... Bunlar ülkeyi mahveden tayfanın kulları. Diplomasız. ...... Bir önceki yazınızda dilbigisi kuarllarundan dem vuruyordunuz ya, yukarıdaki yazınız kunuşma diliyle yazmanızın tezatını izah eder misiniz? mesela 3. soruda kastınız nedir? Maaş mı?... Cahile bir bakın... Soru sormadan önce diploma almalı...
    • Ali Özdemir10 Şubat 2024 . 06:57

      Bilgi... Bu soruları 81 il, 930 ilçe ve sayısız belde başkanına sordum... Tüm başkanlar cevap vermeli. Sağcı, solcu, liberal, faşist, komünist, dinci, dinsiz, liboş, içiboş, yapsatçı, rantçı, fırsatçı, fırıldak, askerci, fetöcü, anarşist, Makyavelist, oportünist, zübük tüm zatlar sorulara yanıt vermeli. Bu olmaz ise orada demokrasi yoktur. Faşist kafalı lumpen kitleler bunu idrak edemez... Yazıma çamur atan isimsiz cisimlere sadece başka yerde oynayın diyorum... Cahiller sadece ahkam keser. Sıvar. Beyinleri gelişmemiştir. Hater de deniyor bu tiplere... Nefretçiler... İlla laf atacaklar... Degersiz ve diplomasızları severler. Hamaset yaparlar. Her gün yalan söylerler. Hiçbir şey bilmezler. Ağalara taparlar. Prompter bağımlısı ve sahte tv takipçileridirler.
    • Bolulu10 Şubat 2024 . 00:42

      Bozuk saat günde iki defa doğruyu gösterir derler...şaşırttınız Ali bey..bravo..
    • Yarenler10 Şubat 2024 . 00:15

      Birde gazeteci bozması var belediyede bankamatik işçisi. Hadi bilin bakalım kim
    • Esas Bolulu9 Şubat 2024 . 23:54

      İlk defa bir yazını beğendim.
    • Hükala 9 Şubat 2024 . 23:13

      Bir önceki yazınızda dilbigisi kuarllarundan dem vuruyordunuz ya, yukarıdaki yazınız kunuşma diliyle yazmanızın tezatını izah eder misiniz? mesela 3. soruda kastınız nedir? Maaş mı?
    • Yunus9 Şubat 2024 . 22:47

      Belediye şirketlerine koperatifine kaç milyon aktarıldı.Neden hep eşler birlikte belediyeye işe giriyor .Sosyal tesislere ne kadar tadilat masrafı ödendi.Aracılık yapanların lüks hayat yaşaması başkanı neden rahatsız etmiyor
    • Köylü 9 Şubat 2024 . 22:14

      Ali bey Başkan gelirken şeffaf belediye geldi. Umarım bu sorulara cevap verir. Ama o cesaret yoktur bekleme
    • Bayandan9 Şubat 2024 . 20:28

      Yürek varmi acaba başkanda bunlara cevap verecek, yani boyle bir sey olursa dünyanın sonu gelmiş demektir.
    • Bolulu9 Şubat 2024 . 19:24