Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Tanju Özcan hangi partinin Adayı?

Tanju Özcan hangi partinin Adayı?
    12 Şubat 2024

    Tanju Özcan hangi partinin Adayı? Tanju Özcan'ın Bolu'nun her ...

         Tanju Özcan hangi partinin Adayı?

          Tanju Özcan'ın Bolu'nun her yerine astırdığı devasa posterlerde ve afişlerin bir tanesinde bile CHP'nin amblemi ve genel başkanın fotoğrafı yer almıyor. Bunun bir anlamı ve nedeni olmalı diyerek ve Tanju Özcan'ın aşağıdaki sorularımıza cevap vermesini dileyerek,

             SORUYORUZ;

    *Gerçek CHP'liler bu adaya mı oy vereceksiniz?

    *Eyyy Tanju Özcan! Partinden utanıyor musun? O halde seçimlere neden bağımsız aday olarak girmedin?

    *Partisinden utanan adaya CHP'liler nasıl oy verecek?  

    *Kendini partinden üstün mü görüyorsun yoksa?

    *Utanıyorsan, çekiniyorsan, niye aday oldun CHP'den?

    *Gerçek CHP'liler partisinden utanan bu adaya nasıl oy vermeyi düşünüyorsunuz?

    *Unutma ve utanma eyy Tanju Özcan! Sen CHP'nin adayısın.

    *Bolu'nun her yerine astırdığın devasa posterlerinde, afişlerinde neden genel Başkanının fotoğrafı ve CHP'nin amblemi yok?  Bu kadar çekindiğin utandığın partinden hangi akla hizmet genel başkanlığa aday oluyorsun?

    *Sen CHP'li misin Tanju Özcan?

    *Hadi Kemal Kılıçdaroğlu'nun mezhebinden ötürü ondan kaçıyordun, Peki şimdi Özgür Özel'den niye kaçıyorsun?

    *CHP Milletvekili Türker Ateş bu yüzden mi acaba seninle siyaset yapmıyor?

    *Hangi Partilisin söyle de herkes bilsin!  

     

    • Vatandas16 Şubat 2024 . 10:47

      Tanju başkan CHP adayı olarak seçime giriyor ama O, bütün partililerin ortak başkan adayıdır. O, partili partisiz Bolu"da yaşayan Kamuran da dahil olmak üzere geçmişte olduğu gibi herkesin başkanı olmayı sürdürecektir. Yazmış buraya birisi. Bana da Editör olarak cevap verme hakkı doğdu; 35 yıllık bir gazeteci Aladdin Yılmaz'a muhalefet ettiği için evininin elektrikleri suları kesilirken, işyerleri mühürlenirken, haksız hukuksuz hapse atılırken, SAHİP ÇIKMAK adına tek kelime laf etmeyen SÖZDE MUHALİF, SÖZDE CHPLİ TANJU ÖZCANDAN MI BAHSEDİYORSUSNUZ? Bolu'Da herkes en başta bütün CHP'liler Tanju Özcan'ın ne olduğunu öğrendi. Siz olsa olsa Tanju Özcan trolü olursunuz.
    • Bolulu13 Şubat 2024 . 20:53

      CHP merkez binada kontuk olayından sonra CHP li kimliği bitmiştir genel merkez göreve getire bilir bizim gözümüzde bitmiştir.Madur ayakları yapar 2 dönem millet vekili oldun belediye başkanı oldun yüksek emekli maaşı alıyorsun belediyeden ne alıyorsun bilmiyoruz maaş olarak ve madursun ya çok yazık.
    • Gün dostu, ahde vefasıza13 Şubat 2024 . 20:23

      emekli12 Şubat 2024 . 18:35 (Parti amblemi yok o yüzden belediye hizmetlerinin reklam afişleriydi diye seçim masrafını belediyeye yükleme cinliği olsa gerek. arkadaş bunlar bu paraları nerden kazanıyor sadece Tanju Özcan değil hele İlhan Durak aday ne iş yapar ne para harcıyor yahu oda resmini asıp duruyor bari projenin tekinin resmini as da vatandaş bilgilensin. ) Bu arkadaşa sonuna kadar katılıyorum. Hizmet yaptım adı altıda masraflar BOLU BELEDİYESINDEN dolayısıyla , bizden, yani Bolu Halkından çıkıyor. Tanju da Belediye Başkanlığının keyfini sürüyor. 46 gün daha sürsün bakalım. Sandıkta alacak cevabını.
    • BoluSpor14lü13 Şubat 2024 . 16:12

      BoLuNuN GeLMiŞ GeÇMiŞ En İyİ MaKYAjCı BeLeDiYe BaŞKaNı TaNJu Dur. NoKTa Yapılan İşe Değilde Makyaja ve Görsele Oy Veren Tek Şehirde BOLUdur. İşin Siyasi Boyutuna Gelince Arkasında Ülkesine Düşman Teröristlerle Her Daim Selamlaşan CEHAPEKeKe Var Onu Unuttuk. Tanju Bşk da Unutturdu. Tanju Bşk Hangi Partiden Aday. Bir Bolulu Olarak Çıkın Sokaklara Bakın Varmı Afişlerde CeHaPeKeKe Yok. Uyanık Olup Bu İnce Makyajlı Ali Cengiz Oyunlarından , CeHaPeKeKeden ve Yandaşlarından Bu Sömürü Sisteminden Kurtulmak Lazım. Bu 5 Yılın Muhasebesini Yapıp Hesabını Sormak Lazım İşte Bu Şans 31 Martta Bizim Elimizde SELAMETLE
    • Anti tanjucu13 Şubat 2024 . 14:18

      Muhammed Emin hoca tanjuyu nakavt edecek inşaallah Bolu'da bu beladan kurtulcak
    • Bolulu Seçmen 13 Şubat 2024 . 11:34

      Tancu ,nerede rant varsa eş,dost,akraba, arkadaş ve yalaka gazetecilere peşkeş çekti,en sonda Dilber 'e Bolu'dan ev aldı,ve bu adam yine aday, 31 Mart'tan sonra bu yalaka ve yandaş takımına hesap sormak boynumuzun borcudur.
    • doğa13 Şubat 2024 . 10:27

      Toplumun antitepkili yüzleriyle mahalleri gezerce avucununu yalar.Bir oy kıymetli ise cevresinde birkaç anti negadif adamlardan uzaklaşmasını tavsiye ederim
    • NEDEN BU DURUMDAYIZ13 Şubat 2024 . 10:14

      Tanju Özcan'ın secim arafesine girmişken kendi reklamlarına chp amblemı koymadan cadde sokaklara asması aslında ülkemizin neden bu durumda olduğunun kanıtlarından birisidir. Bu AKP de olsa CHP de olsa, İstanbul da Bolu da fark etmez. İsrafın, kaynak talanının göstergesisidir. 3 dönem meclisde İktidar partisinin çoğu icraatına tepki gösteren,yolsuzluk, liyakat liyakat diye göreve gelip ilk icraatı CHP il örgütündekilerin çoluğunu çocuğunu damadının gelinini Bolu belediyesi ve Belediye şirketlerine sınavsız sorgusuz dolduran Tanju Özcan bunuda referans önemli diyerek normalleştirmiştir. Şimdide secim öncesinde belediye kaynaklarının reklama aktarıp sonrada özel banlardan yüksek faizle kredi çekmek için yetki istiyor. Maalesef bunu da insanlar normalleşitiiryor. Tabiki kredi çekecek, tabiki bayrak asacak.
    • cahil işi13 Şubat 2024 . 09:39

      CHP = TANJU ÖZCAN TANJU ÖZCAN = CHP aksini iddia eden cahildir.
    • Sokulu13 Şubat 2024 . 07:16

      Her adayın partisiyle değil ismiyle, logosuyla değil resmiyle girmesinin nesi kötü? Partici belediyecilik anlayışı kötü değil mi zaten? Hepsinin aynı şekilde davranmasını isterdim. Chp kötü de , akp mhp çok mu iyi? Hangisi gurur duyulasi bir parti allahaskina?? Adam geçen çıkmış ne diyor, yerelde bize vermezseniz, deprem de böyle sizi enkazda, açlıkta, sefalette bırakırız. Hatay gibi olursunuz diyor. Logosuz afişten rahatsız olunduğu kadar, bu söylemden de de rahatsız oldunuz mu acaba???? (NOT:Seçime giren, hiç bir partiye veya kişiye gönül bağım yok.)
    • bolu141413 Şubat 2024 . 02:14

      6.katan giyim mağazası açan kişi tanju başkanın ortağıdır adı engin yirmili o katta hep torpilliler hoş bu donemde iyice doldu sariyildizlar ailece naim ayhan ın kızı onun gelini bunun yakını beykoz ailesi meral hanım kardeşini masal parka müdür yaptı kardeşinin eside meral hanımın yanındaydı oda belediyede ise girmis özel sekreterler ayıp gunah yeter artık inşallah bitiyor şimdi her yerde gorunmekle el sikmakla resim cekmekle olmuyor sedat gulener de öyle yoktu meydanlarda hayret özel sekreteri hülya bayram neden yok acaba bazı resimlerde hiç olmayan işler bu belediyede
    • YAMAN12 Şubat 2024 . 23:11

      Tanju Başkan Partiler üstüdür. Amblem , logo , bayrak vb tanımaz , Parti, mahalle,köy, yayla yolu Cami, Tekke, Fabrika, Stad , Şavval Sam Konseri, Meyhane ayırmaz hizmet adamıdır her yere yetişir. Tüm Bolunun sevgisilisi, Türkiyenin hayran olduğu , Akıl ,Zeka, Feraset, Dirayet,Cesaret ,Sjhow sahibi yegane kişilik, Yandaşları ile birlikte Tüyü bitmemiş hakkının koruyan , halkın bir lirasının bile hesabını yapıp onlarla caddeleri lambalar ile donatan Bolunun Köroğlusudur diyecektim ama Bolunun Bolu beyi olduğu aklıma geldi birden...
    • 6. Kat12 Şubat 2024 . 22:26

      6. katta çalışan patron oluyo. Bir arkadaş vardı o AVM de erkek giyim üzerine mağaza açmıştı. Bir arkadaş daha vardı o da muhalebici açıyomuş. Bende 6 katta çalışmak istiyom
    • Bolulu 12 Şubat 2024 . 20:06

      Bolu beyi zalimin yanında mazlumu tanımaz.Sandalye düşmanı fırlatır atar hiç acımaz.Madurdur 50 bin emekli maaşı alır.
    • yankı12 Şubat 2024 . 20:01

      Herkesn başkanı olduğu için parti amblemi kullanmıyor.
    • Emekli abime12 Şubat 2024 . 19:50

      Abi İlhan durak dediğiniz gibi o reklam masrafları az buz değil bence çöpten mi topluyor bunlar parayı valla bilemedim bu paranın kaynağı bence muamma üstüne 34 yaşındaki çocuk , gülücük dagitmayla bu iş olur zannediyor.tanju belediye ye yani bize yüklüyor afiş paralarını tanjunun seçim masrafları bolululardan çıkıyor.anlasildi. belediye nin icraatları diye kendi reklamını yapıyor.biz Bolu da yaşıyoruz.yapilanida yapilmayanida görüyor biliyoruz.İlhan ın ki kocaman soru işareti eskiden de bu parti aday çıkarıyordu.boyle reklama çok para harcayamıyordu.para partiden gelse eskiden de gelirdi.bu çocuk fabrikatör değil bildiğim kadarıyla ne iş yapar bilen var mı
    • emekli12 Şubat 2024 . 18:35

      Parti amlemi yok o yüzden belediye hizmetlerinin reklam afişleriydi diye seçim masrafını belediyeye yükleme cinliği olsa gerek.Yav arkadaş bunlar bu paraları nerden kazanıyor sadece Tanju Özcan değil hele İlhan Duyak aday ne iş yapar ne para harcıyor yav oda resnmini asıp duruyor bari projenin tekinin resmini asda vatandaş bilgilensin
    • Anketçi12 Şubat 2024 . 17:54

      %32 yii zor görür. Kendiside biliyor.
    • Cenk 12 Şubat 2024 . 16:10

      Herkesin bir derdi var durur içerusünde
    • akarsu kurnazı12 Şubat 2024 . 14:30

      Bu yaptırılan pankartların ve dağıtılan gazetelerin bedeli Bolu belediyesinin cebinden çıkıyor. Onun için CHP logosunu bastırmıyor arkadaşlar. CHP logosu basılırsa para CHP'nin cebinden çıkacağı için böyle bir kurnazlık düşünülmüş. Güya Belediyenin icraatları diye gösterilip seçime yakın mevcut başkanın bedavadan reklamı yapılıyor. Gazeteleri sarışın CHP'li teyzeler dağıtıyor, pankartları da belediyenin personeli vasıtasıyla ve belediyenin araçları marifetiyle asılıyor. Arada ağaçları falan da kesiyorlar.
    • Ayhan a12 Şubat 2024 . 14:28

      Ben de memnun değilim ne olacak şimdi.yine katı atık bedeli diye emlak vergisine bindirmis. 3 Ocak takı emlak vergisine baktım. Sevinmiştim.gecen gün baktım tam iki katı olmuş. Aralık ayında baktım sifirdi. 3 Ocak ti galiba baktım bı rakam vardı sevinmiştim. Geçen gün baktım 2 katı olmuş. Katı atık bedeli diye bindirmis. Yan komşu ilde atık su bedeli 2 lira iken biz Bolu olarak kullandığımız suyun yüzde ellisi kadar atık su bedeli ödüyoruz . Hizmet sıfır belediyeden zenginleyen tanjunun etrafı çok. Bizede kazık bedelleri ödemek düşüyor. Ben memnun değilim arkadaş.
    • TANJU BAŞKANIN INCE HESAP12 Şubat 2024 . 14:16

      CHP kontenjanından ve Atatürkçü tavır davranışlardan % 20 oy, Milliyetci görünme ve hareketler kontenjanından % 5 oy, DEM kontenjanından %5 oy, Sığınmacı karşıtlığından %10 , Boluspor maçlarına gitmekten %5 oy, Bolunun çocuğu bizim Tanju kontenjanından % 5 oy %50 ile Tanju bey karşımızda :)
    • Cansu12 Şubat 2024 . 13:45

      Tanju Özcan Marstan gelmiş çok özel bir insan bütün partilerin üzerinde. kendisini dev aynasında görüyor bu gerçek.
    • Ayhan12 Şubat 2024 . 13:34

      Biz başkanımız dan memnunuz.
    • Dünyadan12 Şubat 2024 . 13:21

      Tüm ülke genelinde seçime giren bütün adayların hepsi hangi partiden giriyorlarsa bunu pankartlarında afişlerinde posterlerinde belirtiyorken, bizim Tanju Özcan'ın CHP ismini kullanmaması çok enterasan ve anlamlı.
    • Bolulu12 Şubat 2024 . 12:04

      Bu CHP li falan değil önemli olan kendisi gerisi hikaye milletvekili seçimlerinde sosyal medyada başka partiyi desteklediği burda yapılan yorumlarda yazıldı.miletvekili seçiminde alanen MHP yi çevresi ile birlikte desteklemiş.chp nin Muş eski gençlik kolları il başkanı İmamoğlu nün yanindaymis genel seçimlerde İmamoğlu yakın çevresine Kılıçdaroğlu na oy verdirmedi dedi. Bu da aynı kafa önemli olan benim gerisi hikaye bunlara göre yazık gerçekten çok yazık biraz vefa biraz insaf herşey makam veya para değildir.biraz insanlık
    • Haluk12 Şubat 2024 . 11:51

      Bolu chp meclis üyesi adaylarının çoğu da chp li değil ki bu sene, akp den mhp den iyi partiden toplama, chp logosundan da genel başkanlarından da rahatsız bir yönetim var şuan mevcutta, sahaya bakın kaç tane alevi var sahada, alevilere karşı sırtlarını döndüler, ben alevi olsam vermem chp ye oy falan, Türker Ateşi dışlamışlar ama helal olsun adam bir dakika durmadan çalışıyor
    • boluLU12 Şubat 2024 . 11:48

      Zübük Partili
    • Bolulu12 Şubat 2024 . 11:43

      Benim etrafımda kimse Tanju ya, Tanju olduğu için oy vermiyor. CHP nin yüzü hürmetine veriyor. Bu da çok net olarak CHP teşkilatının kopuk olduğunu gösteriyor.
    • Doğa 12 Şubat 2024 . 11:32

      O koltuğü attıği an bitti CHP liliği.%0 yıllık CHP li olarak ilkkez oy vermeyeceğim.
    • CHP li12 Şubat 2024 . 11:21

      Özgür efendi ve Veli ağa ne iş? Peşinde dolaşan sözde chp emekçileri ne iş? İnce iş diyorsunuz.
    • HÜSEYİN12 Şubat 2024 . 11:06

      Tam Çam şeytanı