Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

CHP'li Mert Konuk; "Parti içi soykırıma maruz kaldık"

CHP'li Mert Konuk; "Parti içi soykırıma maruz kaldık"
    25 Şubat 2024

    CHP'li Mert Konuk; "Parti içi soykırıma maruz kaldık" CHP'li ...

          CHP'li Mert Konuk; "Parti içi soykırıma maruz kaldık"
          CHP'li Belediye Meclis Üyesi Adayı Mert Konuk, seçim öncesi kendi partisini eleştirerek; "Parti içi soykırıma maruz kaldık" dedi.   

           Geçtiğimiz hafta CHP Bolu Belediye Meclis Üye adaylarını açıkladıktan sonra birçok CHP'li vatandaş listeyi beğenmediklerini açık açık eleştirmeye başlamıştı. Açıklanan listeye özellikle parti içinden tepki sesleri yükselmiş, hatta Naci Parlak listeden istifa ederek tepkisini ortaya koymuştu.

            Listeye bir tepkide yıllarca CHP'de gönüllü olarak görev yapan inşaat mühendisi Mert Konuk'tan geldi. Mert Konuk'ta listede 25'inci sıraya yazılmıştı. Genç siyasetçi, Milletvekili Türker Ateş'in seçim döneminde arkasında durduğu için kendisinin son sırala atıldığı söyleyerk, "Önceki yönetimde yer aldığımız ve milletvekilimiz Türker Ateş'e sırtımızı dönmediğimiz için son sıralara atıldık" dedi.

          Liyakatli isimler gitti, su faturası ödemek dışında belediye ile işi olmamış isimler geldi

          Mert Konuk zehir zemberek açıklamalarının devamında, "Genel merkezimizce gençler ve kadınlara verilmiş olan haklar, partinin kapısından dahi girmemiş, CHP ile alakası olmamış, adaylık başvurusu dahi yapmaya tenezzül etmeyenlere peşkeş çekildi. Liyakatli isimler gitti, su faturası ödemek dışında belediye ile işi olmamış isimler geldi. Parti içi soykırıma maruz kaldık.

           Genel merkezimiz genelgeler gönderdi. Her 5 sıraya bir genç, her 3 sıraya da kadın aday koyulmasını talep etti. Genel başkanımız da sözlü olarak bunu defalarca beyan etti. Bir kişi dışında uygulanmadı (o da malum eş kontenjanı)

          Çift sıralar için örgüt denetiminde ön seçim yapılması, belediye meclis ve il genel meclis üyelini üyelerin seçmesi istendi. Örgütün iradesinden kaçıldı ve yapılmadı.

           İl ilçe yönetim kurulunda yer alanlar istifa etse dahi yerel seçimde aday olamaz şeklindeki genelgeye rağmen, birçok yönetim kurulu üyesi listelerde yer aldı. 

          Takdir söze gelince dilden düşmeyen, konu söz hakkına geldiğinde ise asla akla gelmeyen emektar cefakar partililerimizin. Her şeye rağmen mevzileri terk etmeyecek mücadeleye sonuna kadar devam edeceğiz. Bolu’da yeniden partimizin bayrağını dalgalandırmak listeler sonucu oluşan küskünleri sandığa götürmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

    • Bolulu27 Şubat 2024 . 13:43

      Söylüyor, yani şikayet ediyor. içeride tutunamıyoruz imadan diyor. Halk onlardan birşeyler beklerken onlar CHP yi şikayet ediyorlar. ilginç bir çözüm.
    • Troller27 Şubat 2024 . 10:03

      CHP'li aday hiç değilse uğradığı haksızlığı söylüyor. Akp ve Mhp de bunun on katı küskün var ama sesleri çıkmıyor, çıkamıyor. Buradaki akepe mehepe trolleri de yazdıkça yazıyor.
    • Hüseyin 26 Şubat 2024 . 16:20

      Biz marabayız.onlar elit.durust ve namuslu insanları partiden bı şekilde tasviye ediyorlar.
    • Bolulu26 Şubat 2024 . 13:11

      CHP Boluda olmuş tanju partisi CHP sandelye fırlatan tanju sana oy moy yok defol git.
    • Bolulu26 Şubat 2024 . 09:44

      Uğramasaydın, Bahanemi bu. Beceriksizler. Müstehak.
    • chp'li26 Şubat 2024 . 09:19

      Biz Tanju, il, ilçe başk. ve ekibinin genel seçimde yaptığı gibi başka partiye çalışmayız ama, tepkimizi il ve belediye meclisinde göreceksiniz.
    • Akademisyen25 Şubat 2024 . 23:01

      Beykozlar Rasimler Mertler Çetinler partiyi bu hale getirdiler güvensiz liyakatsiz bir liste Tanju Özcan zaten bulutların üzerinde aklınızı başınıza,alın CHP bu olmamalıydı
    • Aladağ25 Şubat 2024 . 15:40

      Tanju Özcana oy vermeyi düşünmüyordum, il genel meclisi için halk partisine oy verecektim. Oy moy yok ikisine de.
    • Mert Konuk'un Önünü A25 Şubat 2024 . 13:51

      Böyle adamların önünün açılması lazım. Olacak iş değil.
    • Gerçek25 Şubat 2024 . 12:49

      Başkan seçiminde Tanju Özcan derim fakat meclis üyeleri konusunda asla CHP demem.Meclis üyesi olarak gösterdiğiniz adayları özellikle mi seçtiniz merak ediyorum.Bu kadar bilgisiz ve boş insanları nasıl bulup aday gösterdiniz şaşırdım kaldım.Yazık oldu.Mecliste söz hakkı sadece CHP'de olmaması da iyi gözüküyor,çünkü CHP meclis üyeleri amaçları belli bence.O yüzden meclis üyeleri konusunda fikrim zafer partisi ya da iyi parti.
    • cabbar candemir25 Şubat 2024 . 12:17

      Listesinde CHP''li den çok AKP, MHP veya İYİ Partili aday olan CHP'ye bu yerel seçimde neden OY VERELİM ? Kendi partileri bile adamları kabul etmemiş. Sen listeye yazınca bu adamlar CHP li mi olacak ? Daha önce Grup Kararlarına uymayan adamlardan, yarı yolda istifa edenlerden hiç mi ders almadın ? RANT Sen nelere kadirsin............Gerçek CHP liler neden SUSKUNSUNUZ ? Siz de bu vebale ortaksınız.............