Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Gölcük Belediye'nin elinden alındı

Gölcük Belediye'nin elinden alındı
    10 Mayıs 2024

    Gölcük Belediye'nin elinden alındı Gölcük Tabiat Parkı 2012-2021 tarihleri ...

          Gölcük Belediye'nin elinden alındı     

          Gölcük Tabiat Parkı 2012-2021 tarihleri arasında işletmesi Orman Bakanlığı tarafından Bolu Belediyesine verilmişti. 

           Fakat son 5 yıl içerisinde Gölcük Tabiat Parkında piknik ünitelerinin kırık ve bakımsız olması, tuvaletlerin bakımsız olması, çevre temizliğinin yapılmaması, oyun parklarının kırık ve bakımsız olması, iskeleler, yürüyüş yoları, çitler, merdivenlerin kırık ve bakımsız olması ve başka nedenlerle ilgili 21 adet resmi yazı ile Bolu Belediyesi'ne uyarılar yapıldı. Fakat belediye bu uyarıların hiç birine ciddiye almadı. 

           Öte yandan müfettişler Belediye ile Boluspor arasında yapılan alt yüklenicilik sözleşmesinin 22.02.2024 tarihinde Bolu Belediyesi tarafından sonlandırılarak, alt yüklenicilik sözleşmesini başka bir firmayla yapıldığını belirledi. Yine işletmeciliklerle ilgili sözleşme ve taahhütnameye aykırı kiralamalar gerçekleştirildiği tespit edildi. 

          Binaların bakımsız bırakılması, göl temizliğinin yapılmaması ve yuklarıda yazdığımız gerekçelerle Bolu Belediyesi ile yapılan işletme sözleşmesi bakanlık makamı tarafından iptal edildi.

    • Bolulu 12 Mayıs 2024 . 03:35

      Burası milli parkların olmalı neymiş Bolu belediyesi onlar ancak başkaların arazilerine 18 maddeden çokmeyi bilirler.
    • Ali11 Mayıs 2024 . 11:36

      Kapitalizm gölgesini satamadığı ağacı keser...
    • Metin Çelik11 Mayıs 2024 . 05:56

      İYİ olmuş. Bolu Belediyesine de KAYYUM atanmalıdır. Orası Milli Park . Kimler Yararlanmakta. Dün ormanın adamları , Bugün Belediyenin adamları Peki Yarın. Yani Halk Ne zaman ve Halkın Adamları ne zaman Yararlanacaktı. Madem Temizlik ve diğer Bakım Onarımların Sağlanması için Burası Belediyeye Tahsis edilmişti. O halde Neden KARACASU Belediyesine değil de BOLU Belediyesine verilmişti. Kardeşim Burası KARACASU Belediyesi Sınırları içerisinde o halde Yetkili Belediye KARACASU Belediyesi olmalıdır. Madem Orman Teşkilatı el koydu. Çöktü . O halde Temizliğini de, Asfaltlamasını da Yollarını da Çevre düzenlemesini de Yapılaşmayı da Orman Takip etsin Orman Yapsın . Yani MİLLİ PARKLARIN Böyle bir Bütçesi mi var .
    • Bolu11 Mayıs 2024 . 04:32

      Halk rumuzlu çok haklı. Lanet olsun kapitalizme ve kapitalistlere.
    • Bolulu1411 Mayıs 2024 . 02:26

      Sen başkan olarak oraların bakımını yaptırma ama para kes ne kadarı Boluspor'a gidiyor muamma birileride çıksın açıklasın devlet el koydu en azından derli toplu temiz olur
    • cehr10 Mayıs 2024 . 23:58

      Kimin çalıştırdığı deyil nasıl çalıştırıldığı önemli hizmet yok lavabolar tuvaletler oturma yerleri temizlik hepsi berbat yazık bu kadar gözel doğa kıymetini bilmiyoruz. Ha bence Boluspor dan alınması bence doğru parkalar falan hepsi alınsın Bolu suporun birileri gönül eylendiriyor . hizmet yapacak birilerine verlimesi önemli ama oda zor gibi
    • Salih Güven 10 Mayıs 2024 . 23:30

      Kıbrıscık Belediyesi,ne verilsin
    • Formalar10 Mayıs 2024 . 22:40

      Şu Bolusporu bi kebara bırakın artık yeter yahu yönetim artık kendi finansını cebinden ayarlasın öyle musluklardan akan parayla yöneticilikten vazgeçsinler.Bolu belediye başkanıda boyunun öşçüsünü al ış oldu.Demekki onu oradaki bungalovlardan başka yıkık dökük masalar biçilmemiş otlar ilgilendir miyormuş.Birde gazeteci geçinen vatandaş gölün çevresini kendi mülkü gibi kullanıyor bu vatandaşa burayı kim verdi kira ne ödüyor vergi verip fiş kesiyormu
    • Bolulu10 Mayıs 2024 . 21:31

      Doğrucu bakmamış ki 21 kez uyarı yapılmış öyle değil mi? Kayyumun atandığı günleri de dileği ile.
    • özbolulu10 Mayıs 2024 . 21:00

      isabetli olmuş para al hizmet verme sonrada maaduru oyna devamlı maaduru oynanıyor hizmet yok sadece zam zam yerinde bir karar olmuş eyriye eyri doğruya doğru
    • Doğrucuya10 Mayıs 2024 . 20:43

      Tam da dediğin gibi. Belediye bakmamış, 21kez uyarılmış yine bakmamış. Onlar da geri almış. Evet Gölck Bolunun meselesi ve kime ait olursa olsun Boluda olmaya devam edecek.
    • Ali 10 Mayıs 2024 . 20:19

      Çok iyi oldu, giriş 120... Olmaz.500... TL olması lazım Zengin girsin... Çöpleri yere atanlar girmesin.
    • HidayetOzturk10 Mayıs 2024 . 19:57

      Karacasu Beldesi belediyesine verilmesi çok doğru olur Karacasu beldesinin önemli bir geliri yok insallah olur
    • HidayetOzturk10 Mayıs 2024 . 19:47

      Karacasu belediyesine verilmesi çok isabetli olur Karacasuyun gelişmesi kalkınması bakımından çok önemli hayirlisi
    • Gerekli 10 Mayıs 2024 . 18:32

      Bolu spora bu paraların girmesi beni çok rahatsız ediyordu.Çok güzel oldu.Belediye ye yada halk için bu paralar harcansa gam yemem.Ama Bolu spor dan bize ne futbolcu keyf yapsın ben para ödeyim yok öyle bir şey.Çok sevindim çok
    • Halk10 Mayıs 2024 . 18:31

      Ya kardesim Allahı'ın doğasını bari bu lânet kapitalizme peşkeş çekmeyin ve ya! Nereye? Gölcük'e gidiyoruz. Düürrtt.. Ne va? Giremezsin, fiş kesecüz! Deli Dumrul gibi girenden çıkandan para! Ne bu ya! Halk bi yerde azıcık nefes mi alıyor, hemen orayı haraca bağla. Bırak millet serbestçe gezsin dolaşsın, rahatlasın nefes alsın be. İnsaf ya! Millet ormanda da piknik yapıyor çoluk çocuk. Ormanlara da fiş kes. Temiz havayı da paralı yap. Göğe bakıp rahatlamak da paralı olsun, kuşların cıvıltıları, ormanın uğultusu, ağaçların gölgesi de paralı olsun. Onlara da fiş kesin. Çocukların güneş ışınlarından d vitamini almalarından da ücret alın. İnsanların soluk alırken içine çektikleri oksijenden, nefes verirken çıkardıkları karbondioksitten de para alın, hepsine fiş kesin. Kapitalizm bu işte! Her şeyi metâ , gelir, kâr olarak, satılabilir görmek. É ordaki ıvır zıvır hizmetlerin gideri nerden karşılanacak?: Nerden karşılanacak: Vergilerden! Bu halk vergi vermiyor mu kardeşim. Kamu hizmetleri kendisine tekrardan parayla satılsın diye mi veriyor bu vergileri ? Allah'ın dağı paralıymış. Hadi ordan !...
    • Bayandan10 Mayıs 2024 . 17:46

      Oy verenler her sey guzel olacak devam beter olun başkan burnunun ucunu gorebilirse Bolu yada bakar.
    • Bolulu1410 Mayıs 2024 . 16:45

      Sayın "Bolu" Gölcük'ün gelirleri Bolu Belediyesinden alındı ama kapıda girişte alınan ücretler yine alınmaya devam edecek, yani bedava olmayacak, aynı para devam.
    • Cöle10 Mayıs 2024 . 16:39

      Tanju ne diyo bu işe. Milletvekillerini göreve davet ediyor. Otobüslere yüzde 65 zam yap sonra tribünlere oyna..
    • Ahmet Candan10 Mayıs 2024 . 16:25

      Ülkenin parasını Topcuya , Popcuya yedirmiyelim.Bu gibi kurumların gelirlerini (Eğitime ) öğrencilere burs olarak aktaralım.!
    • Doğrucu10 Mayıs 2024 . 16:21

      Haberlerinizde Belediye düşmanlığı yapıyorsunuz. Bu konu BOLU'nun meselesidir. Sanki Belediye bakmamış da elinden alınmış gibi yansıtıyorsunuz.
    • Bolu10 Mayıs 2024 . 16:07

      İyi olmuş vallahi 120 lira gölcük girişi olurmu. İyice suyunu çıkardılardı.
    • bolulu10 Mayıs 2024 . 16:06

      isabet olmuş paralar boş yere boluspora gidiyordu, belediyede zaten temizlemiyordu gölü heryer pislik içinde.