Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Bayram Güleç oldu 

Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Bayram Güleç oldu 
    5 Temmuz 2024

    Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Bayram Güleç oldu 4 ...

           Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Bayram Güleç oldu 

           4 yıl boyunca Bolu’da İl Milli Eğitim Müdürü olarak görevi yapan Cemil Sarıcı, geçtiğimiz günlerde Riyad Büyükelçiliği Eğitim Müşavirliği’ne atandı. Sarıcı’dan sonra yeni Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne Ankara Milli Eğitim Müdürlüğü, Müdür Yardımcısı Bayram Güleç getirildi. 

          Bayram Güleç Kimdir? 

           1965 Hatay Yayladağı’nda doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Yayladağı’nda tamamladı. 1989 yılında 9 Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden mezun oldu. 1990 yılında Ankara Çankaya Ayrancı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni olarak göreve başladı. Sırasıyla aynı okulda ve Salih Alptekin İlköğretim Okulunda Müdür Yardımcılığı, Süleyman Uyar İlkokulunda, Kırkkonaklar Anadolu Lisesinde ve Kirami Refia Alemdaroğlu Anadolu Lisesinde Okul Müdürü olarak görev yaptı. 

            17 Aralık 2012 tarihinden bu yana Ankara Milli Eğitim Müdürlüğünde Müdür Yardımcılığı görevini yapıyordu. Evli ve 1 çocuk babasıdır. 

    • Ahmet10 Temmuz 2024 . 08:53

      Burası Bolu kimi koysan olu. Çünkü Bolunun sahibi yok. Çünkü Boluda Müdürlük yapabilecek eğitimci yok. Çünkü Boluda Milletvekili yok. Hepsi parmakçı, kaldır derler kaldırır, indir derler indirir.
    • Vural yatkın 8 Temmuz 2024 . 10:21

      Ankara kurtuldu çok sevindik iş bilmez liyakatsiz
    • Yaylacı7 Temmuz 2024 . 12:11

      Giden mudrün dr kariyeri vardı,hafızdı egitime 4 yilda ne kattı,bu zihniyet ülke yònetimine 20 yildîr ne kattı?borç batağı,mülteci çöplügü, toplumsal kaosun altyapisi oluşturulmuş bir ülke,ne bekliyordunuz?Osmanliyi yikan zihniyet iktidarda,ayaginizin altindaki toprak kayiyor.
    • Gerekli7 Temmuz 2024 . 12:06

      Ben bir öğretmenin imam olarak atandığını hiç görmedim, duymadım. Zaten atansa herkes tepki verir, yadırganır. Ama imam olması için eğitilenlerin öğretmen, okul müdürü ve milli eğitim müdürü olarak atanması hiç tepki çekip yadırganmıyor. Eşyanın tabiatına aykırı olan bu atamadan Bolu'nun hatta Ülkemizin bir kazancının olacağını sanmıyorum.
    • Misafir7 Temmuz 2024 . 11:40

      Matematikçiye, Fizikçiye, Kimyacıya, Biyoloji öğretmenine, Fen Bilgisi öğretmenine .vs...hatta sosyoloji, felsefe okumasına da gerek yok... İmam-Hatip, İlahiyat bitir; her derde devasın...Bunlar idare etme sanatını, yönetim metotlarını iyi bilirler...
    • Tahir6 Temmuz 2024 . 13:09

      graaveti pek yakışmış. tam olması gerektiği gibi. devir ilahiyatçıların devri. Okullarımıza fen bilimlerinde sosyal bilimlerde çağ atlatır.
    • Kemal Toprak6 Temmuz 2024 . 11:56

      İslam dininde KUL HAKKI YEMEK YOKTUR. İŞİ EHLİNE VERİN emri de vardır. Ancak, son 20 yıldır tüm yönetici kadrolarına EĞİTİM BİR SEN adlı yapının elemanları atanmaktadır. Bunların liyakat anlayışı budur. Eserleri yoktur. Yayınları yoktur. Titrleri yoktur. Hiçbir şey bilmezler. Bolu'ya atanan kişiyi ret etmeliyiz. Bilimsel bir başarısı yoktur. Eğitimi bilmez. Taliban fikirdaşıdır.
    • Bolulu6 Temmuz 2024 . 11:28

      Bolumuzdan yetişmiş, memleketinde ve diğer illerde görev yapan, liyakatlı, yetenekli eğitimci hemşehrilerimiz varken niçin böyle bir atama yapılıyor.
    • Doktor6 Temmuz 2024 . 03:05

      Sağlik Bakanlığı gibi Milli olmayab Eğitimde tarikatlerin kucağında.Bu Müdürde Din dersi ögretmeni imiş. Yazıklar olsun,Atatürk'ün Milli Eğitiminin içine ettiniz.
    • KERİM TURGUT5 Temmuz 2024 . 23:09

      Aynı SARI sendikanın, aynı sahte yapının üyeleri her yere atanıyor. EĞİTİM BİR SEN üyeleri devletin tüm makamlarına konulmakta. Zerre eseri yoktur. Vizyonu yoktur. Bolu daha da geriye düşecektir. MEB Nurcuların, Süleymancıların, Nakşibendilerin paylaşım alanı olmuştur. Kendisine "hoş geldiniz" demiyorum. Başarılı olamayacaktır. Öyle bir amacı da yoktur.