Basın Konseyi dışında, hiçbir gasteci cemiyetine üye değiliz

“Dağlar isimlerini zirvelerinden alır”

“Dağlar isimlerini zirvelerinden alır”
    10 Temmuz 2024

    “Dağlar isimlerini zirvelerinden alır” "Düz yerde dağ olmaz" Bolu ...

        “Dağlar isimlerini zirvelerinden alır”

                   "Düz yerde dağ olmaz"

           Bolu Ticaret ve Sanayi Odası “Düzce Dağı” uydurmasına yönelik açıklama yaptı. Açıklamada “Dağlar isimlerini zirvelerinden alır” denildi. 

          BTSO’dan yapılan açıklama şu şekilde: “Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’nün Bolu Dağı ile ilgili ismin coğrafi olarak yanlış olduğunu belirtmesine istinaden Belediye Başkanımız Tanju Özcan’ın vermiş olduğu cevabı ilgi tutarak Düzce Ticaret ve Sanayi Odasının yapmış olduğu açıklama bize cevap hakkı doğurmuştur. 

           Takdir edersiniz ki doğrudan siyasilerimizi ilgilendiren bu tip konulara Ticaret ve Sanayi Odamızın müdahil olması bizi ziyadesiyle üzmüştür. Kaldı ki bizim misyonumuz bölgelerimizdeki ticareti ve sanayiyi en üst seviyeye çıkartmak adına birlikte hareket etmek olmalıdır. Ayrıca Bolu ve Düzce halkının siyasi söylemler ile ayrıştırılması ve karşı karşıya getirilmesi hiçbir akıl tarafından savunulamaz. 

           Coğrafi olarak baktığımızda bütün dağlar isimlerini zirvelerinden alır. Bakacak’tan itibaren dağın eteklerinin Düzce sınırları içerisinde olduğunu biliyoruz. Dolayısıyla Bolu Dağı’nın zirvesi coğrafi olarak da Bolu il sınırları içerisindedir. Bu durumda doğru bilinen yanlışlar söylemi “DOĞRU BİLİNEN DOĞRULAR” kapsamındadır. Bolu Dağı eteklerindeki ticaret erbabının çoğunun Düzceli olması da bu durumu değiştiremez. Kaldı ki İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirlerde Anadolu’nun farklı illerinden gruplaşmış ticaret erbapları tarafından oluşturulmuştur. Bu mantıkla o semtlerin isimlerini de mi değiştirmemiz gerekir? 

           Sayın Özlü’ye buradan sormak istiyoruz: İllerimizin geleceği olan ulaşımda bizlere çağ atlatacak Hızlı Tren Projesi’ne karşı olmasının sebebi de Bolu fobisi mi? 

          Sözün özü düz yerde dağ olmaz. Sayın Özlü’nün Düzce için ne kadar konuşma hakkı varsa Tanju Özcan'ın da Bolu için o kadar konuşma hakkı vardır.” 

    • Murat 12 Temmuz 2024 . 18:44

      En düşük emekli maaşı 20.000 tl olmadan seçimi kazanamaz akp, Faruk sen de boşa çırpınma
    • Bolulu11 Temmuz 2024 . 10:53

      Tanju başkana ekmek çıktı 2-3 ay idare eder bu mercedes olaylarını kapatır diye düşündüm. Dünya genelinde istatistiklere bakıldığı zaman BOLU olmalıdır boş bir olaydır aslında.
    • ali11 Temmuz 2024 . 09:29

      Vatandaş açısından iyi tarafı şu : Demek ki herkes bakan olabilirmiş.
    • B1211 Temmuz 2024 . 07:50

      "Bolulu"arkadaşım...çok güzel yorumlamışsın...teşekkürler..
    • Isot11 Temmuz 2024 . 01:48

      Buda yunanlılar gibi tutturdu, baklava bizim lokum bizim kebap bizim yedigoller bizim Abant bizim,Boludagi bizim.
    • Levent10 Temmuz 2024 . 23:10

      Düzcenin Belediye Başkanı önce Düzcenin sorunlarına odaklansın şehir merkezi köy gibi , gereksiz gündem yaratıp insanları uyutacağınımı sanıyor.. Yarın Bolu dağlarının efsanesi Köroğlunun babasıda Düzceli derse şaşırmayın :):):)
    • Vatandaş Rıfki10 Temmuz 2024 . 23:01

      Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü'nün titizlikle üzerinde durduğu " Asar Deresi ve Çevresi Rekreasyon Projesi" projenin hayata geçmesi ile birlikte şehrin çehresini değişecek. Kokan bir dere üzerine yapılan bu demir yığını Düzce de yaşayan vatandaşın hangi sorununa çözüm olacak? Yol sorununu mu çözecek? Araçların karşıya geçme sorununu mu çözecek? Vatandaşın yaya geçidi sorununu mu çözecek? Düzce deki kaldırımların bu kadar bozuk olması, üniversite, bahçeşehir ve Çamköy dan /geçen yollarının sağ ve sol kaldırımların yapılmaması, bu sorunlar çoğaltılabilir. Özellikle belirtmek isterim ki Sayın Belediye Başkanı Teknoloji Bakanı olduğu 1 yıllık süreçte Düzce ye yatırım olarak ne kazandırmıştır? Hangi teknolojik yatırımları yapılmasına destek olmuştur? TOGG ile ilgili açıklamalarına baktığınızda TOGG ile ilgili Düzce de bir yatırıma öncülük etmiş midir? Konuralp bölgesine 18 katlı 5-10 arasında bina yapılması sanırım Belediyenin haberi olmadan yapıldı. Normalde Düzce de kat sınır maksimum 5 kat. 7 Şiddetinde bir depremde Belediye bu binaları vinçler ile tutarak depremden korur. Düzce'de mermerden yapılmış kaldırımların çoğu bozuk. Şehrin bir caddesi gelişmiş, arka sokaklarda kalan yerler köyden farksız. Üniversite yolu, Bahçeşehir yol ve Çamköy yolların sağ ve sol taraflarına ne kaldırım nede asfalt atılmış. Bildiğin yol dı
    • nato mantık nato mermer10 Temmuz 2024 . 20:02

      Dağın 1.577 metrelik zirvesi Bolu'da ama Bolu dağı değil öyle mi? Yahu bir defa senin adın 'Düz" adın! rakımın da 150 mt. Sen istediğin kadar ben dağım de dur. Türk Dil Kurumu Sözlük'te Düz sözcüğünün karşısında ne yazıyor bak : Dik olmayan, yatay durumda olan, yayvan, engebesiz olan yer.
    • Çetin Uğur10 Temmuz 2024 . 18:35

      Bir ara Abantıda almaya çalıştılar. Hala bir çekememezlik var. Neredeyse Yedigöller, Gölcükte bizim diyecekler...
    • Zülfikar Kamış 10 Temmuz 2024 . 18:16

      Saçma bı tartışma.. Duzcenin hicmi derdi kalmadı da, Düzce belediye başkan böyle suni gundemlerle milletin kafasıni meşgul ediyor
    • Bolulu10 Temmuz 2024 . 18:11

      Biri o zeka özürlüye; 1-Daha düne kadar bize bağlı ilçe olduklarını 2-DÜZ-CE'nin düz olan yer anlamına geldiğini 3-Değil tüm Türkiye'nin tüm Dünyanın BOLU DAĞI olarak bildiğini 4-İşinin belediye olduğunu şehir merkezine bakmasını 4- İki kardeş şehri polemiklerine alet etmemesini 5- Biran önce siyaseti ve belediye başkanlığını bırakıp koyun gütmesini hatırlatsın.
    • Pış pış10 Temmuz 2024 . 17:34

      Gören de gene bişey var zannedecek. Ülkede durup dururken kopardıkları yaygaraya bakılırsa memlekette şimdiye kadar kimsenin fark edemediği çok büyük bir sorun varmış da acilen çözülmesi gerekiyormuş! Allah Allah! Neymiş? Kaç yüzyıllık Bolu Dağı, aslında Bolu Dağı değilmiş de düzce dağıymış. Hadi ya! Ólur! Halanın da bıyıkları olsaydı dayın olurdu zaten. Nedir kardeşim sizin bu kompleksiniz? Üzerinden 25 yıl geçmesine rağmen daha düne kadar 130 yıldır Bolu'nun ilçesi olduğunuz gerçeğini hâlâ bilinçaltınızdan silemediniz mi de bir zamanlar bataklık olan (valiliğinizin sitesinde yazıyor) 600 mt aşağıdan yukarıya, dağın tepesine kendi kendinize el kol hareketi yapıp duruyorsunuz, Türkiye'yi kendinize güldürüyorsunuz. Gördüğü her oyuncağı isteyen şımarık çocuklar gibi; yok efendim Abant biziim, yok ben Yedigölleri de istiyoomm.., üüü herkes niye Bolu Dağı diyoo..? Banane banane düzce dağı desinleer.. Olur paşam olur. Başka derdin? Bu kompleksinizden kurtulmak için düzce'nin zeminine 1500 metre toprak dolgu yapıp rakımınızı Bolu'dan 900 metre daha yukarıya yükseltsin mi devlet? Her kuşu tuttuk bi leylek kaldı zaten. Memleketin hiç başka sorunu kalmadı, tarihe mal olmuş ve ezelden beri Bolu Dağı olan dağa düzce dağı tabelası astık mı tüm dertler bitecek Türkiye'de öyle mi? Lâ havle! Yéter dá.. 25 sene oldu. Ne zaman bitecek bu mızmızlığınız?