BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

Abdullah Onur tahliye edildi

Abdullah Onur tahliye edildi
    23 Eylül 2025

    Abdullah Onur tahliye edildi Yaralama ve konut dokunulmazlığını ihlal ...

        Abdullah Onur tahliye edildi 

           Yaralama ve konut dokunulmazlığını ihlal suçlarından tutuklanan işadamı Abdullah Onur ile şoförü 5 ay hapis cezasına çarptırıldı. İki isim, karar sonrası tahliye edildi.
           Paşaköy Mahallesi’nde Haktan Yamantürk ile babası İsmail Yamantürk’ün evlerinde yaşanan olay sonrası işadamı Abdullah Onur ile şoförü gözaltına alınarak çıkarıldıkları mahkemece tutuklanmıştı. “Yaralama” ve “konut dokunulmazlığını ihlal” suçlarından yargılanan Abdullah Onur ve şoförü hakim karşısına çıktı. Mahkeme heyeti uzun süren yargılamanın ardından iki sanığa 5 ay hapis cezası verdi. Kararın ardından Onur ve şoförü tahliye edildi.

    • caner 26 Eylül 2025 . 12:48

      adama geçmiş olsun demek için siraya ğirmişler elini öpmüşler telefon lar ayrı edil miş
    • HARAM26 Eylül 2025 . 10:32

      Bu adamı belediyespora bile başkan yapmışlardı eyy Tanju gez bakalım Mısırlarda Kıbrıslarda
    • Emmi25 Eylül 2025 . 21:55

      Fetödende ceza almıştı onda da hapis yatmadı ceza ertelenmişti, tekrar suç işlediği için o cezada üstüne eklenip hapse girmesi gerekmez mi ? Yasalar parası olana dokunmuyor mu… Onurlunun sermayesi araştırılsa altından neler neler çıkar ama fetöyü ölen babasına yıktı, sıyrıldı işten. Kaymağını kendi yiyor, fetöde kalmadı pay vermesinede gerek yok ama fazla para kafayı sıyırttırdı…
    • Fetöcü25 Eylül 2025 . 07:53

      Demekki fetö bitmemiş. Tam gaz devam ediyor
    • hey yavrum hey24 Eylül 2025 . 19:00

      bide geçmiş olsun diye dilekte bulunanlara ne demeli insanlar iyice 2 yüzlü oldu arkadaş
    • paşaköylü24 Eylül 2025 . 11:57

      mağdur şikayetçi değilmiş adam eve girmemiş bahçeye girmiş diye kemiksiz 5 ay hapis almış, duyan adam vurmuşta serbest kalmış sanacak çok güçlü olsa zaten hiç içerde yatmaz sonrada ceza almazdı
    • Ahmet23 Eylül 2025 . 19:29

      Geçmişler olsun. Ev basma yok. Davet edildiği evde saldırıya uğrayınca, korumasıyla birlikte haklarından gelmiş.
    • çakal mesut 23 Eylül 2025 . 13:34

      bizde alkollu araç kullan maktan 2 sene ceza alıp yattık olsun ağlamdık ama ceza evin de aslın da bunlara boyle kişilere kraş yapmalılılar allah muhavaza bunlar ceza evin de yatamazzz kıreşte yatsın lar
    • mehmet 23 Eylül 2025 . 13:25

      koruma şöferrr de cok ağlamış içerde ağlama ğlama koruma oluyorsandeve ğibi geziyorsan bublara razı ol bedevadan koruma olmaz ama cok ağlalabirdaha ğirersen oldumu
    • ikitur23 Eylül 2025 . 13:23

      neredeyse abullahın dövdükleri ceza alacak mış baksanıza ama kim ler işi çözdüyse teprik ediyorum herbi sağlam arkası var yürü kim tutar seni nasıl olsa adelet sana uygulan mıyorrrrrrr
    • mutlu 23 Eylül 2025 . 13:08

      şim di bu da mafya olur diğerleri ğibi caza evin de yatıp cıkanlar ğibi ama cok ağlamış içerde haberleri geliyor adama özel koğuş bile ayarlamışlar yani neymiş
    • rüzgar selami 23 Eylül 2025 . 12:59

      bak sen şu işe gemisni yürüten kaptan en ufak tartışma bile 2 sen bu nasıl oldu diye sormuyorum adamın cevresi olursa böyle olur
    • fiko 23 Eylül 2025 . 12:58

      burdan abdullah beyi teprik ediyorum insan ların suçluların önünü açtı benim de boye bi davam var onu ornek ğöstereceğim hakıme bakalım ceza ne alacağım ama bizler fetö cu değiliz aramızdaki fark bu
    • caner 23 Eylül 2025 . 12:56

      haktan da herkezden dayak yiyor sikayetci oluyor sonra şikayetini geri alıyor bilmem de delikanlının bi duruşu olur burdan apoyu teprik ediyorum
    • ahmet 23 Eylül 2025 . 12:55

      fakire garıbana arkası olmayana adalet uygulanır zen gine adalet yok milletin içi rahatsa allah rahatlık versin
    • tırcı 23 Eylül 2025 . 12:53

      5 ay cezayı bile yatamadınız her gün ağlamakla avukat cağırmakla sağa sola telefon açtırmakla idare yönetimine sığınarak aglamak la ceza yatıınız olsun
    • fatih 23 Eylül 2025 . 12:52

      ben de birine bi tokat atıyorum 17 ay ceza hakarette 10 ay ceza toplam 27 ay bu nasıl oluyor fötö cu olmadığız için sanırım cezayı cok aldık ama olsun bizler fetö cu olmayalım da vatan hayini bu cezaları yatarz
    • Ziyaretçi 23 Eylül 2025 . 12:52

      Vayy. Gene yırttı
    • komik 23 Eylül 2025 . 12:50

      adam ev basıyor 3 kişiyi darp ediyor sonra göstermelik içeri alıyor sonra 5 ay ceza bu adlet se ben hiç bir sey demiyorum
    • yaniiiii23 Eylül 2025 . 12:47

      neymiş başta fetö cu oldum mu ne olursa olsun arkanı toplayan insan lar var mış demekki
    • vay be23 Eylül 2025 . 12:46

      şurda biriyle tartışsan iki taraf da şıkayetcı olsa en dip ceza 1 sene olur bu nasıl oyle bi adalet
    • Sokrates 23 Eylül 2025 . 12:43

      Tuzun koktuğu bir ülkede, hiçbir şeye şaşırmıyorum.Adalete inancım sıfır.
    • fatih 23 Eylül 2025 . 12:43

      benim de aynı cezam var hemen hemen aynı ev basma yarala önce şıkayet cı olsular sonra geri cektiler ben 5 sene ceza aldım şim di yargıtaya dosya numaralarını verip emsal gösterip dilekce vereceğim benim burda suçum fetö cu olmamak mı
    • çakal mesut 23 Eylül 2025 . 12:41

      adalet bumu yani şim di nasıl beş ay ceza cok komik bu kadar adalet sizlik olduğu göz göre göre insan ların gözüne sokulmaz basıt yaralamanın bile cezası 2 sene yani neymiş garıbana ceza var fetö cuya ceza yok

    Yorum yazın

    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.

    Erpiliç

    GÜNÜN SÖZÜ

    Medeniyetin emir ve talep ettiğini yapmak insan olmak için yeterlidir.

    SON YORUMLAR
    Sağlık İlaç Gıda Takviyesi