BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

Eleman alınacaktır

Eleman alınacaktır
    1 Haziran 2026

    Eleman alınacaktır Köroğlu Su Fabrikası'nda Çalıştırılacak elemanlar alınacaktır. Müracaat tel: ...

    Eleman alınacaktır

    Köroğlu Su Fabrikası'nda 

    Çalıştırılacak elemanlar alınacaktır.

    Müracaat tel: 08505350099 

    • Fiko1 Haziran 2026 . 20:03

      Mayış sorman. Çalışın çalışın..
    • Vrl1 Haziran 2026 . 18:00

      Adamlar su fabrikasına eleman arıyorlar neyın maaşını soruyorsunuz Asgari ücret artı mesai olur Sanki fabrikayı yoneceksınız vasıfsıf eleman ilanı olduğu belli Gazete ilanıyla İşçi arayanda İş arayanda zaten vasıfsız eleman olur
    • Emekli1 Haziran 2026 . 14:15

      Bolulu haklı.
    • Doğrucu Davut1 Haziran 2026 . 11:09

      bir işe müracaat edersin, görüşürsün.. 3-5 ay da çalışırsın, işveren senin performaSINA göre maaşını yükseltir veya çıkış veriri. ha usta-tecrübeli veya özellikli , becerikli biri değilsen; asgari ücret ile başlarsın, daha sonra yeteneğine -verimliliğine göre maaş verilri. hiçbir işveren yetneksiz-vasat birine yüksek maaş vermez.. hemen baştan maaş pazarlığı yapılmaz..
    • Boluluya27 Mayıs 2026 . 18:31

      Sizde önce görüşmeye gidin orada ne soracaksanız sorun.Diyelimki telefonda 100 bin TL dediler peki siz o maaşı almak için gerekli şartları taşıyormusınuz?
    • Bolulu26 Mayıs 2026 . 15:59

      Önce insan kaynaklarını değiştirsinler iş için aradığımda maaş sordum telefonu kapattı sandı galiba ayar oluyorum insanların maaş sormasına dedi soracaz tabiki maaşı çalışma saatini bi insan kaynağı böyle konuşmaz kimse bedavaya çalışmıyor

    Yorum yazın

    İsim (Gerekli)
    Yorumunuz (Gerekli)

    Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.

    Erpiliç

    GÜNÜN SÖZÜ

    Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır.

    SON YORUMLAR
    Sağlık İlaç Gıda Takviyesi