BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

  • Çıkmayan candan ümit kesilmezİlgili haberi göster

  • km14.04.2013 17:58

    kendi evinde düşme hattındaki bir takıma karşı 11 futbolcunun 6 tanesi sarı kart görerek mağlup oluyorsun.varsın playy-off oynama varsın süper lige çıkma..sadece boğazınızdan geçirdiğiniz lokmayı düşünün..

  • gurbetçi14.04.2013 17:17

    sayın oguz hoca istifa etmek için daha ne beklersin. bu işi yapamıyorsun bari bolusporu yakma şu ana kadar süreklı oynayan futbolcular gurunuz varsa çekin gidin boluspora ve taraftara bolululara bunları yaşatmaya hakkınız yok şampiyonluk hedefiyle lige başlayan takım bu halr gelmrmrli sorumluları derhal istifa edip takımı bir an önce kurtarmalıdır saygılarımla.
  • sait saygı 14.04.2013 16:21

    Saygıdeğer Bolusporlu taraftarlar bu takımdan ve yönetimden hiç bir şey olmaz .   Hemen gereğini yerine getirip  yönetimin istifa etmesi lazım.   Daha neyi bekliyorlar  anlamış değilim . İnsanlarda birazcık gurur ve yüz olması gerekir.  Bu basiretsiz futbolcularla  daha neyi bekliyoruz. Yönetim olarak kesersin cezalarını gönderirsin. ama  onu yapacak yönetici nerede ?   Hemen kongre ye gidilmeli önümüz deki sezonun planları uyapılmalı    SAYGILARIMLA
  • Bolu Beyi'ne mezarında da rahat yok !İlgili haberi göster

  • SONER GÖNCEK11.03.2020 16:49

    BENDE BİZERDE KÖROĞLU BEYİ TORUNUYUZ DİYE NAMIMIZ VAR. AMA HER KİM OLURSA OLSUN. GEVURUN MEZARI YERİNDEN KALDIRILMIYOR TARİHİ ESER DİYE BİR BEYİN MEZARINI BİR MÜTAHİT KAZANSIN DİYE Mİ KALDIRACAK BU BELEDİYE ZATEN SAYIN TANJU BEY BELEDİYE BAŞKANI OLARAK BU MEZARIN KALDIRILMASINA MÜSEMMA GÖSTERİLECEĞİ SANMIYORUM AMACLARI KABİRDEKİ KİŞİNİN DEMEKKİ (PARASI VAR Kİ )AMACLARI ONU ALMAKSA NİYETLERİ KALDIRIRLAR MEZARI
  • doğrucu31.01.2019 11:05

    köroğlu ile ayvazın ilişkisi nedir? neden o dönem istanbulun en parlak güzel coçuğunu kaçırmış merak eden yokmu
  • dörtdivanlı16.04.2013 12:57

    DEGERLİ ARKADAŞLAR BEN DÖRDİVANLIYIM KÖROGLUNUN TORUNUYUM  DEMEYİ GURUR SAYARIM KÖROGLU SADECE BOLU DA DEGİL TÜM TÜRKİSTAN DİYARLARIN DA İSMİ  DUYULMUŞ HALKI İÇİN YAŞAMIŞ SAVAŞMIŞ O AYRI BİR MEVZU BAHİSTİR LAKİN BEYİN MEZARIDA TAŞINMASIN  NETİCE İTİBARİ İLE  ZAMANININ BEYİ VALİSİ  PAŞASI  
  • BOLUYU SEVEN 215.04.2013 16:04

    Boluyu SEVEN nickli kişinin görüşlerine katılıyorum. Umarım Bolu Belediyesi buna hassasiyetle yaklaşarak bu zatın kabrini kaldırtarak inşaat ruhsatı vermez!!!!!! Biraz detaylı inceleme yaparak bu kişinin Bolu ya olan hizmetlerini ve çalışmalarını gün yüzüne çıkarabilirler. Sayın NEVZAT HOCAM bu konuda yazılarınızı bekleriz.
  • ERHAN 15.04.2013 15:45

    BOLUYU SEVEN  AĞZINA SAĞLIK AYNI GÖRÜŞTEYİM
  • MURAT14.04.2013 20:37

    Yorumları okuyunca çok sevindim. Sapla samanı ayırt edebilen insanların olması beni umutlandırdı. Yorumlar doğrudur.Ama Boludaki Köroğlu hangi Köroğludur ...Belki de Orta Asya ya ait hikayedir...
  • bolu beyi14.04.2013 10:25

    aslına bakılırsa köroğlu değil bolu beyi bizim gerçek değerimizdir.tabi çamlıbelden gelen köroğlu kahraman olunca hemen köroğluyu benimseyiverdik.sahip çıkalım değerlerimize.
  • BOLUYU SEVEN13.04.2013 23:28

    Biz bolu olarak böyleyiz.Eşkiyanın heykelini dikeriz,beylerin mezarını yok ederiz.İnsan kolay kolay bey olamaz.Ama bir günde dağa çıkar eşkiya olursun. Yoksulun hakkını korumuş.....falan filan; aslında yoksulun ekmeğini yiyerek çalarak, korkutarak dağda karnını doyurup eşkiya olmuştur. Bizlerde beyimizi ayak altına, eşkiyamızı da başımızın tacı yapmışızdır................
  • Fatih sarı13.04.2013 14:46

    Bunlar Türkiye'yi ortadan kaldırma gayreti içine girmişler Bolu Bey'i mezarı  ne ki?.
  • Yolun ortasında yuvarlak masa toplantısıİlgili haberi göster

  • dost15.04.2013 10:05

    ASFALT ATILIRKEN AĞÇ DİKİLECEK YERLERE,LOGOR VE YAĞMURLAMA KAPAK YERLERİNE KALIP KOYSALAR DAHA DÜZGÜN OLUR.BŞRDE LOGORLARVE YAĞMURLAMALAR MICIR DOLUYOR SONRA TEMİZLEMEYE ÇALIŞIYORLAR AMA TEMİZ TUTMAK BAŞKA TEMİZLEME İLE UĞRAŞMAK BAŞKA
  • moy15.04.2013 08:33

    Yapılan işlerin hepsi günü kurtarmak adına yapılan son derece adi ve soytarı işler,bunun hesabını elbet bir gün sorarlar umarım,Yazık bu Devletin parasına..
  • bilmiş14.04.2013 17:32

    o gün serilen asfalda 2 parmakdı galiba ,
  • kocabey14.04.2013 17:05

    Kuyunun etrafındakilerin hepsi işçi değil patronda var orda.
  • alp13.04.2013 22:11

    asfalt 2 parmak kalınlığında mı bana mı öyle geliyor.
  • mengenli13.04.2013 16:54

    ortada kuyu var yandan geç
  • Kaldırımlar yükseldi, dükkanların önünde setler oluştuİlgili haberi göster

  • selim14.04.2013 16:04

    hızlı giden atın boku seyrek düşermiş...
  • S.A13.04.2013 21:28

    Komedi.
  • Yoltaş'ın ikinci makam aracıİlgili haberi göster

  • Doğukan15.04.2013 23:09

    Kimsenin ah'ını almayacaksın kardeşim. Bak sonra çıkar bunlar bi yerlerden. Hadi şimdi iade et o arabayı ve esnafın ahını alma. Hadi güzel kardeşim. İyi haberlerini bekliyoruz.
  • Kanuni15.04.2013 19:39

    Allah gözünü doyursun. Sen esnafı temsil etmen gereken bir kişisin. Hz. Muhammet ne demiş? "Komşusu aç yatarken, kendisi tok olan bizden değildir"Efendi efendi, esnafın durumu ortada. Siftahız kepenk kapatılıyor. Vergilerden gözünü açamıyor. Allah'tan reva mı bu yaptığın. Hadi kardeşim o arabayı iade et ve daha fazla beddua alma.
  • Boşver15.04.2013 12:31

    Ahmet Yoltaş, kendi dükkanı işletemeyip, kapatan biridir. İyi yere tezgah açmış.
  • Galip Gelibolu15.04.2013 12:14

    Uyu esnafım uyu. Bir yanda Alaaddin Yılmaz'la uğraşıyorsun. Bir yanda devlete vergi ödemek için ne yapacağını şaşırıyorsun. Bir yandan da ESKOP Başkanını hangi lüks makam aracına bindireyim diye şaşırıyorsun. İşin zor be esnafım......
  • bolulu15.04.2013 11:58

    Esnafın sabahın köründen akşama kadar çalışıp didinip kazandığı paralarla ödediği aidatlar nereye gidiyor belli oldu. Şimdi sorarım sizlere Yoltaş denen şahıs ne iş yapıyor. Cevap: Hiçbir işi yok. Tek meşgalesi ESKOP başkanlığı. Peki bu adam nerelerde oturuyor. Nerelere ne kadar para harcıyor. Bu değirmenin suyu nereden geliyor. Bunun cevabını kim verecek. Boş gezip hiçbir iş yapmayan bir adamın bu kadar mal varlığı olması sizce de anormal bir durum değil mi?
  • Aydın Aydın15.04.2013 11:28

    Bir atasözümüz var; "Ayranı yok içmeye..." diye başlar. Bizim esnafımız da işte böyle insanları başına getiriyor, sonra da sızlanıyor. Türk insanının sorgulamamayı bilmemekten kaynaklanan kaderi işte bu... Başına getirdiği adamlar tam anlamıyla saltanat sürüyorlar. Sendikacısı da, Oda Başkanı da, yerel yöneticisi de, atanmışı da hep aynı. Başka ülkede olsa bu başkan bırakın Audi'ye binmeyi, koltuğunda bile oturamazdı... Bolu'da esnaf belediyenin yanlış uygulamaları nedeniyle yıllardır zaten perişan bir vaziyette. Esnafın sorunlarıyla ilgilenmesi gereken Oda Başkanı ise ayrı bir dünyada yaşıyor. Allah bunların hesabını mutlaka soracaktır. Ama halkımızda hesap sormayı bilmeli...
  • Kamil Enişte15.04.2013 10:43

    Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor, esnafı temsil edenler padişahlar gibi yaşıyor. Bu ülke işte böyle... Hesap sorulmadığı sürece de böyle olmaya devam edecek.
  • adamın biri14.04.2013 16:03

    ahmet yoltaş durmak yok yimeye devam.geçen yapılan kongrede bütün milletvekilleri ve odalar yanında durmuştu bu adamın.
  • Ziya Demir13.04.2013 22:16

    Bal tutan parmağını yalar
  • GOCA BOLULU13.04.2013 10:57

    NE GÜZEL SÖZ SÖYLEMİŞ ATALARIMIZ...
    "YİYİN EFENDİLER YİYİN AKSIRINCAYA KADAR TIKSIRINCAYA KADAR" HATTA PATLAYINCAYA KADAR...
  • Vefat edenlerİlgili haberi göster

  • ÖZDEMİR ARZUHAL13.04.2013 13:27

    Vefat Edenlere Allah'tan Rahmet, dost ile Yakınlarına Başsağlığı ve Sabırlar Dileriz.
  • Bu bir ihanet projesidir. Türk halkı bu oyuna gelmeyecekİlgili haberi göster

  • Mustafa Ramazan15.04.2013 12:30

    Yorumları okuyunca ne kadar çok hain olduğunu ve MHP olarak ne kadar doğru yolda olduğumuzu daha iyi anlıyorum. Çünkü MHP aleyhine yorum ve saldırılar arttıkça, daha çok köşeye sıkıştıkları anlaşılıyor. Adama bak bir ev almış bir daha alacakmıi, Allah helalinden vermiş. Türkiyede çalışanların % 48 i asgari ücrete talim ediyor. 740 lirayla ev kirası, gıda, çocuk okul vs perişanlık çekiyor. % 20 si kredi kartalrına bakna kredilerine borçlandırılmış, AKP giderse enflasyon % 1000 olur diye korkutulmuş. % 20 si kömür, aşevi, gida, yiyecek belkeş hayata alışmış. Tıpkı Filistinin yaptığuı gibi, yiyin için beyler, memleket peşkeş çekiliyor, dilimiz, bayrağımız, toparğımız kan ağlıyor, umurunuzda mı..
  • Mustafa Ramazan15.04.2013 12:19

    "bu söylenenleri iyi oku" rumuzlu kişi her kim isen adını sanını yaz da sözlerinin bir anlamı var mı yok mu anlayalım. Ben öncelikle Allah rızası, sonra da ülkemi ve davamı sevdiğim için yola çıktım. Bırak ülkücü olmayı, ülkesini seven normal bir insan olsaydın böyle bir açıklama altına ihanet ve hakaret kokan bu yazıyı yazmazdın. Ben maddi manevi fedakarlık yaparak bu görevi yapmaya çalışıyorum. Senin gibi densizler ve davasına ihanet içinde olanlarda bize çelme takmaya çalışıyorlar. Eğer bir gram yüreğin varsa gel partiye bunları yüzüme söyle. Seni gidi korkak yalancı seni..
    Sayın editör, kişisel hakaret içeren bu yorumu yayınlamana üzüldüm. O yorumun linkini iyi saklayınız, çünkü savcılıktan talep edilecektir.
  • Vatandaş14.04.2013 16:33

    14 ve Mengenli nin yorumları korkunun dışa vurumudur. ABD ile kaolisyonu, bu ülkenin chp lisi mhp lisinin yanyana gelmesine tercih etmektedirler. Bu topraklarda bu tipler  yüzyıllardır vardır hep de olacaktır. İhanet projesinin fügranları.
  • 1414.04.2013 08:06

    sayın MHP liler sizin iktidar olduğunuz dönemde batan bankalar hakkındaki görüşleriniz ne?yoksa her olumsuz olay gibi bunu da tek başımıza iktidara gelmedik diye sümen altı mı edeceksiniz.vatan,millet,sakarya,yalanlarını artık millet yutmuyor.icraatınızı gösterin.terörü mü önediniz,işsizliği mi,hayat pahalılığını mı.öğnce bunlara cevap verin sayın MHP li.chp ile kolkola girdiğiniz günleri unutmadık.kusura bakmayın ,milliyetçi değilsiniz,sadece milliyetçiliği kullanıyorsunuz.işçi partisi ile kızılelma projeniz vardı bir zamanlar.yakışır.İP -MHP ortaklığı.ne günlere kaldık.
  • mengenli13.04.2013 12:15

    hocam en üst düzey Mhp li 10 üyenin kasetleri hakkında ne düşünüyorsunuz.sizce alaattin çakıcı,sedat peker gibiler milliyetçi mi.MHP nin CHP ile koolisyon yapması ve sol bir cumhurbaşkanı seçmesi ne kadar milliyetçilik.üniversitelerde yaratılmak istenen sağ-sol kavgasının ülkemize bir yararı var mı.başörtü konusunda MHP nin CHP ile aynı görüşte olması milliyetçilik mi.şehit cenazelerini kullanan ve ses kaydı ile belgelenen ,muzaffer tekin milliyetçi mi.sizin iktidarınız zamanında türk devletleri ile ekonomik,sosyal ve kültürel ilşkiler niye yoktu.nuh mete yükselin türkçe ezan teklifi,sizce CHP zihniyetini anımsatmıyor mu.sizin zamanında 1 ev dahi alamazken ,şu an 1 ev aldım,1 ev de alır düzeydeyim.yapma be hoca.
  • bu söylenenleri iyi oku12.04.2013 23:58

    sayın Başkan Mustafa Ramazan, üç aylık süreçte ilçe başkanı olarak Ruhi Doğanöz ü za zor ikna ettiniz şimdilik durumu  kurtardınız. kadın kollarınız yok ilçe yönetimleriniz yok desek yalan değil. belediye başkan adayınız yok.bu işin sonunun nereye gideceğini sende iyi biliyorsun ama başka bir çaren de yok. seni bu zamana kadar götüren idare eden Çetin @ Metin ikilisi onlara iyi sarıl yoksa bu işin sonu pek iyi olmaz muhaliflerin hata yapmanı bekilyor.genel merkezinizin size verdiği krediyi tüketme dikkatli ol...
  • Bülent Gedikli; "İçiniz rahat olsun"İlgili haberi göster

  • Ömer Faruk Dalsarar13.04.2013 10:56

    Çanakkale savaşı bitiminde Sağ kalan Kahraman atalarımıza Bir Ziyafet çekildi..
    Menü;Buğday Çorbası-Üzüm hoşafı ve istedikleri kadar ekmek.

    Sayın Gedikli Nereden geldiğimizi ve kimlerin torunları olduğumuzu sakın ama sakın unutmayın. Bu vatan öyle üç beş çapulcuya peşkeş çekilecek bir toprak parçası değildir bunu da aklınızdan çıkartmayın.Bu vatan için daha verilecek binlerce can sırada bekliyor haberiniz olsun.
  • yılmaz13.04.2013 01:30

    sanırım akp lilere seslenmiş..hiç aykırı ses,kişi olmadıına göre...
  • t c vatandaşı12.04.2013 22:14

    beyler bunlar  böyle pazarlık yok diyorlar ama  türkiye cumhuriyeti resmi binaların tabelalarından kaldırılıyor pazarlık yokda t.c yi silmeleri veya kaldırmaları nereden geliyor bunları alıştıra alıştıra önümüze koymaya çalışıyorlar soruyorum  kck lılar mahkemelerden agır agır  serbest bırakılıyorlar  nerede  balyoz veya ergenekoncular  benim generallerim  ceza evindeler  niye onlara  cıkmaları için salverilmiyorlar işte benim adaletim nerede kaldı hazireti ömerin  kanunlarını uygulayacak  hakim ve savcımız varmı  hepside olmuş hükümet yanlısı  adalet göremiyorum hakim vesavcılarımda  hazireti ömerin kanunlarını uygulayacak  hakim ve savcılara ihtiyacımız var
Erpiliç

GÜNÜN SÖZÜ

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

SON YORUMLAR
Sağlık İlaç Gıda Takviyesi