BolununSesi, ne belediyeden, ne de devletten 1 krş. almadan, tenezzül bile etmeden yaşayan TEK gazetedir

  • Belediye Meclisi'nde seçimler yapıldıİlgili haberi göster

  • la gacım04.04.2013 08:32

    yeni komisyon ve encümen üyeleri hayırlı olsun da bir şey dikkatimizi çekti>Zerrin Kışlak(AK Parti) böyle biri yok sanırım soy isim yanlış yazıldı, bir kez daha sorun bence halkı yanıltmayın, komisyondakilerin gerçek ad ve soyadlarını kamuoyu bilmesi gerekiyor!!
  • Risk olmasada kansere yakalanabilirsinizİlgili haberi göster

  • emine04.04.2013 10:09

    benim babamda  kanser hastası Ümmügül hocamın  sıcak  ve hoşgörü karşılamasıyla hastalığına karşı mücalede ediyor  hocama çok teşekkür        ediyorum hastalarına açil şifalar diliyorum
  • z04.04.2013 09:14

    Bende eşimi kanserden kaybettim. Ümmügül Hocam gibi bir doktorun Boluda olması çok büyük şans. Onun güler yüzü ve ilgisi hastalara ilaçtan daha fazlasını veriyor. Üniversitenin onkoloji bölümündeki tüm doktor ve hemşirelere başarılı çalışmalar diliyorum. Onlar sayesinde hastalar diğer illere taşınmıyor. Bir de radyasyon onkolojisi açılırsa çok daha güzel olacak. Kanser aslında korkulacak bir hastalık değil ama verilen ilaçlar ve sürekli kan tahlili alınması zaten kan toplayamayan hastalarda zararlı oluyor.Yemek yemedikleri için beslenemiyorlar. Benim eşimi kanser değil ilaçlar ve açlık öldürdü. Tüm hastalara acil şifalar diliyuorum.
  • Hatice Arslan03.04.2013 23:22

    Üniversitedeki onkoloji doktorum Ümmügül Hanıma teşekküer ederim. Onun ilgisine teşekkür ederim. Doktor bey güzel şeyler söylemiş ama ilimizde artık onkoloji doktorumuz varken o daha fazla şeyler yazardı.
  • ES-SELAM SON BAŞBUĞ...İlgili haberi göster

  • sabahattin akbay08.04.2013 12:20

    Ey yanık yürekli ,kırık gönüllü güzel adam!Yüreğinize sağlık...
  • Alperen04.04.2013 16:05

    Hocam ne güzel özetlemişsin ülkücülerin ve ülkemizin dününü  bugünü ve yarınını.satırları okurken duygulanmadık değil.ellerine sağlık yazınıza başladımı sonunu getirmeden edemiyor insan,spor yazılarınızı da bekliyoruz.
  • GYılmaz04.04.2013 14:03

    Hocam, ellerine sağlık. Bir insan düşündüklerini bu kadarmı güzel yazıya aktarır.Yüce Allahım Başbuğumun mekanını cennet eylesin
  • hayalci kurt04.04.2013 13:53

    sayın hocam eski çamlar bardak oldu be nedenmi nerede o eski ülkücüler.... şimdiki ülkücüler içki içer hovardalık yapar mafya bari hareketler, siyah takım elbise giymeyle ülkücü olunmuyor hocam.. bahçeli hayal görüyor hocam  kendini 1979 yılında sanıyor bu vatanı ancak içinde allah korkusu olan yiğitler kurtarır bu vatanı ,kimse bölemez bölmeğe cesaret edemez. ne denmi ok yaydan çıktığında geriye dönmez,türk milleti gerektiğinde vatanı için gözünü kırpmadan canını seveseve verir.iş bahçeliye kalmamıştır,bizim kuru lakırtılara ihtiyacımızda yoktur.bir ata sözü ile son veriyorum .SESSİZ ATIN ÇİFTESİ SERT OLUR. ANYAN ANLAR HOCAM.....İYİ GÜNLER
  • ahmet demir04.04.2013 09:13

    muharrem hocam ağzına ve kalemine sağlık son günlerde böyle bir yazıyı ne kadar çok özlemişiz.teşekkürler hocam
  • Halitsu03.04.2013 23:37

    Alparslan Türkeşin Kürt sorununa bakışı orjinaldir." Kürt diye bir şey yoktur. Bunlar dağlarda yaşayan bir Türk kavmidir, Dağlarda karda yürürken ayakkabılarından çıkan kart kurt sesine dayanarak bunlara kürt denmiştir" Oldukça bilimsel! bir bakış açısıyla bu olayı bir çırpıda çözen başbuğumuza günümüzde ne kadarda muhtacız!
  • Tarkan03.04.2013 23:04

    Yani kardeşim Alparslan Türkeş i tanımasam yazıyı okuyup sahabe falan sanacağım.
  • Alper Kağan 03.04.2013 21:40

    Yüce Allahım mekanını cennet eylesin Allahım Türkü korusun ve Yüceltsin...
  • İsmail FİDAN03.04.2013 21:06

    Sayın değerli hocam elinize sağlık,Baş buğum hakkını helal et bize,Mekanın cennet olsun.Sen ölmedin kalbimizde yaşıyorsun.

  • Recep YILDIZ03.04.2013 18:58

      Allah senden razı olsun Muharrem Hocam. Bağbuğu ve başbuğlu günleri özlememek mümkünmü. Ah başbuğum sağ olasaydıda, kendini bilmez birileri açılım saçılım sevdasına kalkabilirlermiydi bakalım....
  • Doğan03.04.2013 18:07

    Bozkurtlarının Allahu ekber nidaları ile uğurlandığın,

    Dedem Korkut, Bilge Kağan, Sultan Alparslan, Hacı Bektaş-ı Veli, Ahmet Yesevi ve Mustafa Kemal Atatürk tarafından karşılandığın,

    Peygamberimiz Hazreti Muhammed’in yanına vardığın,

    Tanrı katından gelen yüce buyruk üzerine ahir âleme otağını açtığın

    ve gelişinden dolayı iki âlemde de tören yapıldığı o gün den bu yana eksiktir hala bir yanımız…

    Es- selam Ey Başbuğ, Es -Selam Ya Başbuğ, Es -selam Son Başbuğ, Es- selam...

    Özlüyoruz seni…  
    Doğan hoca
  • vatandaş03.04.2013 17:45

    Sayın Muharrem Hocam kalemine sağlık.Tanrım Türk,ü korusun.
  • yüksel bostancı03.04.2013 17:27

    hocam bizi eski günlere getirdiniz
  • Tarakçı ile Bozacı mahkemelik olduİlgili haberi göster

  • bolu03.04.2013 09:52

    Yiyin birbirinizi
  • Bolulu02.04.2013 23:07

    Rantı paylaşamıyorlar herhalde........
  • Tarakçı 02.04.2013 22:00

    Ne olacak Sedat Tarakçı Bolunun çocuğu. Karşısındaki kişi Çankırılı olunca sonuç böyle oluyor işte.
  • İnşaattan demir çalan hırsız yakalandıİlgili haberi göster

  • öz bolulu02.04.2013 20:44

    MAHALLE ARALARINDA ELLERİNDE TEZGAHLARLA DOLAŞIP "SÖZDE" HURDA ARAYANLARA DUR DENMİYECEK Mİ? MERAK EDİYORUM...YETKİLİLERE SESLENİYORUM...SOKAKLARA HURDACI GELİNCE MAHALLELİ DIŞARI ÇIKIP ADETA HURDACILARIN GİTMESİNİ BEKLİYOR,İNSANLAR KENDİ MALINI KOMŞUSUNUN MALINI ADETA KOLLUYOR.NİYE OLDUĞUNU TAHMİN EDERSİNİZ.BENİM DÜŞÜNCEM MAHALLE ARALARINDA ELLERİNDE ARABALARLA GEZEN HURDACILARIN YASAKLANMASI.BUNU YERİNE HAFTANIN BELLİ GÜNLERİ(SADECE 2 GÜN) TEK RENGE BOYALI VE ÜZERİNDE HURDACI YAZILI KAMYONETLERE İZİN VERİLMESİ.YOKSA BU HIRSIZLIĞIN ÖNÜNÜ KİMSE KESEMEZ.
  • Ters yönde seyreden araç, yayaya çarptı!!!İlgili haberi göster

  • bolu gızı05.04.2013 15:01

    başkan bizi insan yerine koymuyosa bizde onu insan yerine koymuyoruz bi daha oy falan atmıyalım bolulular adam gibi biri aday olsunda ona atalım bu cipe binip gezmekten başka bi şey bilmiyo
  • alay03.04.2013 18:28

    kazada yaralanan  ablam allaha şükür ki bişey olmadı.yollar yüzünden ne insanların canı yandı.birgün kendilerinden birine bişey olsa bak nasıl yapılır anında ama bizler insan değiliz tepkimiz yok çünkü...
  • vatandaş03.04.2013 08:36

    herşey tamamda.tek yön madem çift yön olarak kullanılacak,geçici dubalarla yolu bölsene ey yetkililer.çok mu zor.????
  • uğur03.04.2013 00:14

    dikkatinizi çekerim o gelen kamyonlar inşaat tan hafriyat çeken ve oraya malzeme getiren araçlar,henüz daha hava yolu ile moloz taşıyan bir araç icat edilmedi,lütfen haberi yapan kişide tarafsız haber yapsın.
    Editörden: Bu yolu bugüne kadar insanlar tek yön olarak kullanmaya alışkın. İnsanların alışkanlıklarını bir anda nasıl değiştirebilirsiniz? Sorarım size! Bu haberin taraflılık nerisinde. Senin başkanın her sabah kalktığınıda kafasına göre kararlar aldığı bu şehirde, sen hangi taraflı haberden bahsediyorsun? Bizimkisi olsa olsa doğrulardan yana taraflı haber olur. Senin bu yazın ise olsa olsa yamuklardan yana olur.
  • tatarabi02.04.2013 19:14

    sevini leynnnn durmak yok yola devam   ha unutmadan siz saygıdeğer muhalfet kişiler lütfen bu yollardan geçmeyinizzzzzzzz admin yayınlarsan sevinirim..........
  • boluulullululul02.04.2013 16:11

    DURMAK YOK YOLA DEVAMMMMM
  • almanya 02.04.2013 15:47

    bolu  belediye  baskani  bolu  halkini  insan  yerine  koysadi  bu  kaza  olmazdi  bolu  belediyesi  bolu  halkini  insan  yerine  koymuyor.  hic  bir  insanda  yolcalismasinda  yapilan  binalarda  hic  önnem  yok  nerede  kobay  zabitalar  karibana  geldimi  öterler  babalara  geldimi  ückur  cözerler  bunlar  insanlikla  hic  yakindan  uzakdan  ilgisi  yok bolu  halkini  adeta  hic  deyer  vermiyorla  birde  bu  kisiler  utanmadan  sikilmadan  almayaya  geliyorla  hicmi  görmüyor  bu  kisiler  insana  nasil  deyer  verildini
  • misafir02.04.2013 15:35

    fıkra gibi!!!!! birde dikkat edin ak parti önünde
  • A.G.Ü'ne tepkiler ve esas gözden kaçanlar...İlgili haberi göster

  • Üniversiteli 02.04.2013 22:06

    Üniversitemizin İlk ve Kurucu Rektörü Sn Prof. Dr. Kemal Güçlüol Sn hocam sizi buralarda görmek şahsen ben çok mutlu oldum. Boluda Ya da Geredede yaşıyorsanız sizi özlediğimiz nedenle ziyaret etmek isteriz. Hocam açık adresiniz ya da gsm numaranız hatta mail benzeri iletişim kurabileceğimiz bir veri gönderirseniz iletişim kurmak ve ziyarette bulunmak isterim. saygılarımla
  • Cumhur Bandakçıoğlu02.04.2013 17:32

    Sn. Ali bey,  Ben ODTÜ lü değilim… Ama ODTÜ den çıkıp patent sahibi olan çok değerli insanlar biliyorum. Mesela Yalçın Ayaslı !!
    Yalçın Ayaslı, 1946 yılında Ankara’da doğdu. Ankara Atatürk Lisesi'nden sonra 1968 yılında ODTÜ Elektrik Mühendisliği bölümünden mezun olmuş, 1973 yılında Boston’da Massachusetts Teknoloji Enstitüsü'nde master ve doktora eğitimini tamamlamıştır.[1]
    Altı yıl boyunca ODTÜ’de Elektrik Mühendisliği bölümünde öğretim üyesi ve bölüm başkan yardımcısı olarak görev yapmıştır. Dr. Ayaslı 1979 yılından itibaren, Massachusetts eyaletindeki Raytheon firmasının araştırma bölümünde mikrodalga monolitik entegre devre (MMIC) teknikleri, GaAs “field effect transistor” ve ilgili aygıtlar üzerinde teorik ve deneysel çalışmalar yapmıştır. Dr. Ayaslı çalışmalarıyla ilgili 15 adet patente sahip olup çok sayıda teknik makale yazmıştır.[2]
  • Cumhur Bandakçıoğlu02.04.2013 16:04

    Kıymetli Hocam,
    Yazınızın altına bende imza atmak istiyorum. Gereksiz bir tartışma attılar ortaya.Bir reklam karesine bir dolu tantana yapıldı. Adı üstünde REKLAM!! Asıl olan üniversitemizin  geldiği yada Bolu nun üniversitesini getirdiği noktadır. Bu da düşünülmesi gereken esas konudur!
  • AliHan02.04.2013 15:31

    Nevzat Beye teşekkür ediyorum. Peki 1. olan ODTÜ veya Sabancı Üniversitesi bu ülkemize ne katmıştır? Onu incelesek. Hangi ürün dünyada Türk patentlidir? Hangi çalışma gerçekten insanların faydasına sunulmuştur? Biraz da değil, asıl üniversitelerin ürettiklerine bir de bu gözle baksak? Bir de kazın öteki ayağı var. Üniversite hocalarına sadece 2 yıllık yüksekokul mezunu bir şube müdürünün maaşı kadar maaş veremiyorsak, bu ülkenin üniversitelerinden ne beklenir? Yurt dışı üniversite hocalarının maaşlarıyla da kıyaslayabiliriz. Ne kadar fark olduğunu kendi gözlerimizle görebiliriz.
  • Öztürk Emiroğlu02.04.2013 13:27

    Nevzat Bey,
    Beyninize sağlık, kaleminize kuvvet. İyi bir noktaya temas etmişsiniz. Bünyesinde 7 yıl emek verdiğim Abant İzzet Baysal Üniversitesi'ni bilim ve teknoloji alanında gerek Türkiye gerekse uluslararası alanda üst sıralarda görmek benim de arzumdur.
    Varşova'dan selam ve sevgiler
  • Kemal Gucluol02.04.2013 13:04

    Teşekkür ederim değerlikardeşim.
    Sevgiler.
  • İlgili haberi göster

  • Ali Sarıer 04.10.2013 19:12

    deyerli bolulular.bu belediye başkanı cok farklıdeyersiz bir insan bu insana deyer verenlere şu,soruyu soruyorum adam gigi adaletli allahdan korkan adam olun ona göre cvp verin.bolunun 5kmt,re dışına arıtma kuruldu acaba arıtma calışıyormu carşının sanayının pisliği lağımı,yağı bütün köyleri tehdit ediyor bumu belediye başkanının calışması insanlıgı müslümanlığı adaleti yazık ya kör olmayın
  • engin03.04.2013 15:58

    bolu belediyesi ana caddeyi yani belediye önünden yukarı karakola kadar olan yeri sulamaztan aciz,beceriksiz defalarca halk aramasına rağmen toz kalkmaması sulama yapamayan belediyeye daha ne denir.YAZIKLAR OLSUN BU İŞLE İLGİLİ İNSANLARA ALDIKLARI MAAŞ HARAM OLSUN
  • s.keskin02.04.2013 16:31

    arkadaşlar  bolu belediye başkanı görevini yapıyor fazlasıyla başbakanımızda görevini yapanı bilir yol yapmak park otapark yapmak fakirlere sahip cıkmak suc 18 madde suc degilki insanların işlerine gelmiyor
  • sen öyle zannete02.04.2013 15:24

    varsa bildiğin söyle, atıp tutma:) başkan seçildiğinde gelir sen de çay içer:)
  • Sen öyle zannet.02.04.2013 12:48

    Sen öyle zannet. Başkan yolcu. Bileti kesildi!
Erpiliç

GÜNÜN SÖZÜ

Geçmişten çok geleceği düşünmeliyiz, çünkü bundan sonra orada yaşayacağız.

SON YORUMLAR
Sağlık İlaç Gıda Takviyesi